Gå til innhold

Hvordan dempe ekstra vondt blåmerke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hadde et lite «uhell» for ca. 3 timer siden, og det gjør fortsatt veldig vondt selv når jeg ikke tar på det. Har hovnet opp og er allerede blå. Prøvde å ha på isbiter, men det gjorde også veldig veldig vondt. Tips?

lurer også på om det finnes noen måter å fjerne blåmerker fort. Har en god del andre fra lignende «uhell». Disse ser bare stygge ut og gjør ikke vondt som denne, men greit å få det bort det og hvis jeg skal ha på meg en kjole en dag eller noe.

Anonymkode: 2051b...dcc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

lurer også på om det finnes noen måter å fjerne blåmerker fort. Har en god del andre fra lignende «uhell». Disse ser bare stygge ut og gjør ikke vondt som denne, men greit å få det bort det og hvis jeg skal ha på meg en kjole en dag eller noe.

Hirudoid. Salve som fås kjøpt på apotek.

Anonymkode: 4697e...db7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et blåmerke oppstår pga en blødning under huden. Du har slått vevet, som gjør vondt. Og blodet som samler seg opp under huden gir et trykk som også gjør vondt. Hirudoid salve kan hjelpe, men det tar tid for det.

Anonymkode: 3511c...351

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS: Tok på litt IBUX salve på den som gjør ekstra vondt, og tror den er bedre nå. Fortsatt opphovnet da. Det har jeg aldri opplevd før. Så kommer jeg til å skaffe Hirudoid-salve for de andre :). Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

TS: to av blåmerkene ble nesten sorte etter å ha hatt på salve en dag.. er det på grunn av salven? Er det feil? Begge var rosa på søndag. Står ikke noe om fargeendringer i pakningsvedlegget. Bare at man kan få utslett.

Det som var hovent har blitt lilla, og det er nærmere hva jeg har forventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...