Gå til innhold

Vekke med blowjob

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spurt kjæresten om jeg kan vekke han med en blowjob nå etterpå (tar seg en liten powernap), men for dere som har gjort det: har dere klart å få den ordentlig stiv og slikt før han våkner opp? Skjønner ikke hvordan jeg kan suge og slikt uten at han våkner med en gang jeg kommer borti 😅

Anonymkode: 02a8c...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt kjæresten om jeg kan vekke han med en blowjob nå etterpå (tar seg en liten powernap), men for dere som har gjort det: har dere klart å få den ordentlig stiv og slikt før han våkner opp? Skjønner ikke hvordan jeg kan suge og slikt uten at han våkner med en gang jeg kommer borti 😅

Anonymkode: 02a8c...a70

Har hendt at jeg ikke våkner omtrent før jeg spruter

men, er jo en nydelig og deilig måte å våkne på da

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt ann på hvor han er i søvnen. Dersom han tar en powernap så er hele poenget å våkne før man går inn i dyp søvn.

Vi sover som dypest sånn i 4 tida om natta og da kan du fint ha sex med han og han kan komme uten å våkne. 

Man bør dessuten ikke vekkes fra dyp søvn. Det er en grunn til at vi går i dyp søvn.

Anonymkode: ff34e...fdf

Skrevet

Han setter nok pris på det han og.

AnonymBruker
Skrevet

Høres deilig ut, vil også prøve på typen da vi gifter oss❤️ Uten å fortelle han, bare suprise

Anonymkode: 3a85d...dd6

AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Svett kuk og råtten lysk etter en natts søvn. Ikke noe å ta i munnen. Ta den i rumpa heller.

Anonymkode: f4d97...a37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Svett kuk og råtten lysk etter en natts søvn. Ikke noe å ta i munnen. Ta den i rumpa heller.

Anonymkode: f4d97...a37

Les nå for faen innlegget. Det er snakk om en powernap, ikke 9 timer søvn

Anonymkode: 9062c...616

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...