AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Jeg har spurt kjæresten om jeg kan vekke han med en blowjob nå etterpå (tar seg en liten powernap), men for dere som har gjort det: har dere klart å få den ordentlig stiv og slikt før han våkner opp? Skjønner ikke hvordan jeg kan suge og slikt uten at han våkner med en gang jeg kommer borti 😅 Anonymkode: 02a8c...a70
Master1 Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har spurt kjæresten om jeg kan vekke han med en blowjob nå etterpå (tar seg en liten powernap), men for dere som har gjort det: har dere klart å få den ordentlig stiv og slikt før han våkner opp? Skjønner ikke hvordan jeg kan suge og slikt uten at han våkner med en gang jeg kommer borti 😅 Anonymkode: 02a8c...a70 Har hendt at jeg ikke våkner omtrent før jeg spruter men, er jo en nydelig og deilig måte å våkne på da M@ster
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Det kommer helt ann på hvor han er i søvnen. Dersom han tar en powernap så er hele poenget å våkne før man går inn i dyp søvn. Vi sover som dypest sånn i 4 tida om natta og da kan du fint ha sex med han og han kan komme uten å våkne. Man bør dessuten ikke vekkes fra dyp søvn. Det er en grunn til at vi går i dyp søvn. Anonymkode: ff34e...fdf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Høres deilig ut, vil også prøve på typen da vi gifter oss❤️ Uten å fortelle han, bare suprise Anonymkode: 3a85d...dd6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Æsj. Svett kuk og råtten lysk etter en natts søvn. Ikke noe å ta i munnen. Ta den i rumpa heller. Anonymkode: f4d97...a37 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj. Svett kuk og råtten lysk etter en natts søvn. Ikke noe å ta i munnen. Ta den i rumpa heller. Anonymkode: f4d97...a37 Les nå for faen innlegget. Det er snakk om en powernap, ikke 9 timer søvn Anonymkode: 9062c...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå