Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har prøvd produkter fra zo skin health? Fornøyd eller ikke? Hva var grunnen til at du startet? Vurderer serien, men litt usikker pga prisen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte disse produktene av hudpleieren min. Hun påstod at de var de beste som fantes på markedet. Og det kan jo være hun har rett. Men jeg syntes for å være ærlig, at de hadde null effekt på huden min. Utenom at jeg følte at huden aldri ble nok fuktet. Er mer fornøyd med hudpleiemerket Jan Marini, som er litt billigere. ZO har fullstendig ute av proporsjon-priser på produktene sine, men det er kanskje bare jeg som ser det slik.

Men dette er jo bare mine erfaringer. Jeg skal ikke si at disse produktene ikke funker bra på andre.

Anonymkode: 99f53...4da

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte disse produktene av hudpleieren min. Hun påstod at de var de beste som fantes på markedet. Og det kan jo være hun har rett. Men jeg syntes for å være ærlig, at de hadde null effekt på huden min. Utenom at jeg følte at huden aldri ble nok fuktet. Er mer fornøyd med hudpleiemerket Jan Marini, som er litt billigere. ZO har fullstendig ute av proporsjon-priser på produktene sine, men det er kanskje bare jeg som ser det slik.

Men dette er jo bare mine erfaringer. Jeg skal ikke si at disse produktene ikke funker bra på andre.

Anonymkode: 99f53...4da

Takk for at du deler erfaringen din :) hvilke hudproblemer hadde/har du?

Skrevet

Jeg prøvde ZO pads etter anbefaling fra hudpleier. Brukte de i 6 mnd, men syntes ikke de gjorde noe særlig forskjell.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker kun ZO og har gjort det i rundt 4-5 år. For meg er det det eneste produktet som gir tydelige resultater på bare 2-3 dager. Jeg har litt erfaring med elemis også, men syns ZO er best. Jeg rører aldri drug store produkter, og ville aldri brukt noe som "min" hudpleier ikke har godkjent.

Rutinen min er som følger

Morgen: Rens og/eller skrubb (ca 3hver dag), pads, daily power defense, øyekrem, sunscreen aldri mindre enn 30spf

Kveld: Rens, pads, overnight recovery cream, øyekrem

Fredag kveld: Sulfurmaske (grunnen til fredag er at jeg har ritualer på fredager 😂)

Ca hver 6 uke: 1 uke med 12 pump radical night repair

Ca 1 gang i mnd hudpleiebehandling på salong; Som regel pro-collagen, peel eller enzym-behandlinger

Produktene mine holder ca 4 mnd i snitt, rens ca 6 mnd, radical night repair 1 år.

Verdt hver krone! Så nettopp bilder av meg selv fra 2012, og jeg har mye mindre linjer nå enn da, og mye bedre hud.

Skrevet
5 timer siden, CabinCruiser skrev:

Jeg bruker kun ZO og har gjort det i rundt 4-5 år. For meg er det det eneste produktet som gir tydelige resultater på bare 2-3 dager. Jeg har litt erfaring med elemis også, men syns ZO er best. Jeg rører aldri drug store produkter, og ville aldri brukt noe som "min" hudpleier ikke har godkjent.

Rutinen min er som følger

Morgen: Rens og/eller skrubb (ca 3hver dag), pads, daily power defense, øyekrem, sunscreen aldri mindre enn 30spf

Kveld: Rens, pads, overnight recovery cream, øyekrem

Fredag kveld: Sulfurmaske (grunnen til fredag er at jeg har ritualer på fredager 😂)

Ca hver 6 uke: 1 uke med 12 pump radical night repair

Ca 1 gang i mnd hudpleiebehandling på salong; Som regel pro-collagen, peel eller enzym-behandlinger

Produktene mine holder ca 4 mnd i snitt, rens ca 6 mnd, radical night repair 1 år.

Verdt hver krone! Så nettopp bilder av meg selv fra 2012, og jeg har mye mindre linjer nå enn da, og mye bedre hud.

Kult å høre at det funker! Hva var grunnen til at du startet? Fikk du verre hud i begynnelsen? 

Skrevet
14 minutter siden, meelissa skrev:

Kult å høre at det funker! Hva var grunnen til at du startet? Fikk du verre hud i begynnelsen? 

Jeg var med i ett oppstartsprogram hos ZO :)

Fikk sår og vond hud pga de aktive ingrediensene. Det skjer med hud som ikke er vant til sterke produkter. I dag skal det mye til for at jeg får sår, eller flasser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke zo,  men er veldig fornøyd med priori 

Anonymkode: 7385b...372

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...