AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Er 26 år og trodde jeg hadde OK hud, før jeg tok meg en ordentlig titt i speilet 😛 Har aldri hatt store hvite kviser, men huden min har liksom mange små underhudskviser? Er det dette det kalles? Lyst til å kvitt det, koste hva det koste vil. Finnes det noen behandling jeg kan søke for å få bukt med disse? Bildene er tatt med Snapchat (kvalitet deretter) og zoomet inn. Ene viser panna mi og det andre viser området mellom kinn og nese. Anonymkode: 71973...9d8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Ser ut som milia. Google så får du opp behandlingsmetoder. Anonymkode: 78118...3c1
Gjest Villfisker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Ser ut som urenheter som har blitt liggende. Bruker du sminke? I så fall, hvordan renser du? Svarer i denne tråden pga et svar i en annen tråd for litt siden i dag faktisk. Til dere andre på den tråden. Dette er ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Det kan være det man på engelsk kaller whiteheads, eller det kan være milia? Uansett kan det være lurt å dra til en profesjonell for å få en vurdering og for å få det fjernet, hvis man prøver å klemme slikt ut selv kan man ende opp med arr. Anonymkode: abd90...e60
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Jeg har hatt sånn hud i ansiktet i årevis. Hos meg sitter det hovedsakelig øverst på kinnbena. Da jeg kuttet ut gluten/korn fra kostholdet ble det mye bedre! Sier ikke at det er løsningen for alle, det ble bare tilfeldig bedre hos meg. Har vært glutenfri i 2 uker nå, og håper at huden blir helt bra på sikt ☺️ Anonymkode: 61e67...978
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Trådstarter her. har googlet Milia nå, tror ikke det er det. Mine er mye mindre ekstreme og er ikke hvite. Ser nå at bildene er veldig tydelige, i virkeligheten er ikke disse så markante som på bildet. Anonymkode: 71973...9d8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 Du vet at menn som runker kan få hår i håndflaten? Hvis en mann har spermet deg i ansiktet så er jeg stygt redd det er det som gjør det. Anonymkode: 4efa7...745 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at menn som runker kan få hår i håndflaten? Hvis en mann har spermet deg i ansiktet så er jeg stygt redd det er det som gjør det. Anonymkode: 4efa7...745 Spermet meg i ansiktet? Nei du, det kan jeg trygt si sambo ikke har gjort. Det av hår du ser på det ene bildet er de farga øyenbryna mine 😂 Anonymkode: 71973...9d8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 Jeg har det samme i panna. En annen bruker her på forumet nevnte tidligere i sommer bruk av Fungoral shampoo og jeg testet det ut to ganger i uka og alt er borte nå! Anonymkode: 7219b...3f0
smalls Skrevet 29. juli 2019 #11 Skrevet 29. juli 2019 På 28.7.2019 den 10.43, AnonymBruker skrev: Du vet at menn som runker kan få hår i håndflaten? Hvis en mann har spermet deg i ansiktet så er jeg stygt redd det er det som gjør det. Anonymkode: 4efa7...745 🤪
Djungelvrål Skrevet 29. juli 2019 #12 Skrevet 29. juli 2019 Les deg opp på syrer og prøv det, det gjør underverker for teksturen i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 Jeg fikk en del sånne da jeg renset huden min for mye og brukte produkter som var for harde. Nå bruker jeg bare en veldig mild og naturlig rens og fuktighetskrem, skrubber annenhver uke. Bruker mindre sminke og er flink til å fjerne den om kvelden. Det har hjulpet utrolig mye for meg, men det kan være forskjellig for alle. Mulig du har matintoleranser du ikke vet om. Jeg ville dratt til en hudpleier! Anonymkode: bedcd...124
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #14 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en del sånne da jeg renset huden min for mye og brukte produkter som var for harde. Nå bruker jeg bare en veldig mild og naturlig rens og fuktighetskrem, skrubber annenhver uke. Bruker mindre sminke og er flink til å fjerne den om kvelden. Det har hjulpet utrolig mye for meg, men det kan være forskjellig for alle. Mulig du har matintoleranser du ikke vet om. Jeg ville dratt til en hudpleier! Anonymkode: bedcd...124 Hudpleier ? Hvorfor dra til noen med brevkurs i hudpleie når det finnes leger som spesialiserer seg på hud ? Dra til en dermatolog, du. Anonymkode: fcdf4...d22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå