AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Jeg ser og reflekterer. Folk flest lever et bra liv. De har alt: venner, jobb, familie, hobby, penger osv. Jeg har ingenting sammenlignet med alle andre Dette gjør meg deprimert og det får meg til å føle meg verdiløs, svak. Jeg vil også utrette ting, bidra i samfunnet. Jeg vil føle meg levende med andre ord. Har dere råd til meg? På forhånd takk Anonymkode: 47b26...691 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 hvis du ser og reflekterer så vet du vel også at andre har andre utgangspunkter enn deg selv og. Dessuten kan ting se veldig annerledes ut enn det er inni, også inkludert deg selv. Synes du bør fokusere på forbedring/forandring for deg selv istedenfor å sammenlikne deg med andre folk(og se hva de har og ikke du). Hvis det får deg til å føle deg verdiløs bør du fokusere på å dytte deg selv opp og. Anonymkode: d2020...765 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Du bør først og fremst få deg jobb. Anonymkode: 5959a...505 1
tånegla Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Meld deg som frivillig. Besøkstjeneste i Røde kors, frivillig på sykehus, eller en organisasjon. Du kan bidra med leksehjelp eller språkkafé for innvandrere, det er mye du kan gjøre som faller inn under din interesse. Det som er fint er at du også får nye venner når du driver med slike ting. Ta tak i deg selv og løft deg opp, da får du det mye bedre😊 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Du bør først og fremst få deg jobb. Anonymkode: 5959a...505 Kan ikke. Jeg er syk Anonymkode: 47b26...691
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Just now, tånegla said: Meld deg som frivillig. Besøkstjeneste i Røde kors, frivillig på sykehus, eller en organisasjon. Du kan bidra med leksehjelp eller språkkafé for innvandrere, det er mye du kan gjøre som faller inn under din interesse. Det som er fint er at du også får nye venner når du driver med slike ting. Ta tak i deg selv og løft deg opp, da får du det mye bedre😊 Beskstjeneste høres veldig kjekt ut, og ikke minst givende. Tusen takk for svar Anonymkode: 47b26...691 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: hvis du ser og reflekterer så vet du vel også at andre har andre utgangspunkter enn deg selv og. Dessuten kan ting se veldig annerledes ut enn det er inni, også inkludert deg selv. Synes du bør fokusere på forbedring/forandring for deg selv istedenfor å sammenlikne deg med andre folk(og se hva de har og ikke du). Hvis det får deg til å føle deg verdiløs bør du fokusere på å dytte deg selv opp og. Anonymkode: d2020...765 Takk for svar. Det er veldig vanskelig for meg å ikke sammenligne meg med andre. Jeg bare må gjøre det, ellers føler jeg med enda mer verdløs Anonymkode: 47b26...691
Perelandra Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 Hei, trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg