AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Er det slik hvis man kysser og er tett på en kar på fest/byen, så betyr det sex for han? Jeg liker ikke å ligge med tilfeldige møtt på fest. Treffer jeg noen jeg liker og går til det punktet ved å kysse skulle jeg gjerne sett om det var en person å date. Dessverre opplever jeg som regel det overskriften sier. Anonymkode: eb6fc...ecf
Druid Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik hvis man kysser og er tett på en kar på fest/byen, så betyr det sex for han? Jeg liker ikke å ligge med tilfeldige møtt på fest. Treffer jeg noen jeg liker og går til det punktet ved å kysse skulle jeg gjerne sett om det var en person å date. Dessverre opplever jeg som regel det overskriften sier. Anonymkode: eb6fc...ecf Målsetningen for svært mange som går på byen, er sex. Hvis du møter en fyr på byen som tar kontakt og flørter med deg, kan du i 80% av tilfellene regne med at han prøver få deg til sengs. Flertallet regner kyssing som en seksuell ladet handling. Det å være tett på en person, signaliserer interesse; det er umulig for andre å kunne skille mellom at du er kåt og vil ha pikk, og du er på jakt etter partner. Like umulig som det er for deg å sile ut hvilken menn som blir kåt av å kysse og hvem som bare blir interessert i andre ting som ikke har med sex å gjøre. Jeg hadde blitt overrasket om jeg kom til kyssing, som er noe jeg forbinder med forspill, for så å bli dumpet, men alt er bedre en å bygge relasjon med feil type partner.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Jeg vet ikke hva som forventes men jeg kysset mange på byen da jeg var ung, tenkte aldri å ligge med dem da jeg ikke er interessert i ons. Bare vær tydelig på egne grenser, ikke føl deg forpliktet til å gå lengre enn du vil. Anonymkode: 6e00d...7c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå