Gå til innhold

Forventes sex etter kyssing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik hvis man kysser og er tett på en kar på fest/byen, så betyr det sex for han?

Jeg liker ikke å ligge med tilfeldige møtt på fest. Treffer jeg noen jeg liker og går til det punktet ved å kysse skulle jeg gjerne sett om det var en person å date. Dessverre opplever jeg som regel det overskriften sier. 

Anonymkode: eb6fc...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik hvis man kysser og er tett på en kar på fest/byen, så betyr det sex for han?

Jeg liker ikke å ligge med tilfeldige møtt på fest. Treffer jeg noen jeg liker og går til det punktet ved å kysse skulle jeg gjerne sett om det var en person å date. Dessverre opplever jeg som regel det overskriften sier. 

Anonymkode: eb6fc...ecf

Målsetningen for svært mange som går på byen, er sex. Hvis du møter en fyr på byen som tar kontakt og flørter med deg, kan du i 80% av tilfellene regne med at han prøver få deg til sengs.

Flertallet regner kyssing som en seksuell ladet handling. Det å være tett på en person, signaliserer interesse; det er umulig for andre å kunne skille mellom at du er kåt og vil ha pikk, og du er på jakt etter partner. Like umulig som det er for deg å sile ut hvilken menn som blir kåt av å kysse og hvem som bare blir interessert i andre ting som ikke har med sex å gjøre.

Jeg hadde blitt overrasket om jeg kom til kyssing, som er noe jeg forbinder med forspill, for så å bli dumpet, men alt er bedre en  å bygge relasjon med feil type partner.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 8b435...712

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva som forventes men jeg kysset mange på byen da jeg var ung, tenkte aldri å ligge med dem da jeg ikke er interessert i ons. Bare vær tydelig på egne grenser, ikke føl deg forpliktet til å gå lengre enn du vil.

Anonymkode: 6e00d...7c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...