AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Britiske medier advarer nå folk mot å knuse bilvinduer bare fordi de ser en eller annen leke inne i bilen. En eier har tydeligvis vært så uheldig at noen har knust vedkommendes vindu for å redde en leke-hund. Når folk ikke klarer å se forskjell på en leke og et virkelig dyr... Sukk! 😑 Driver fuming after 'car window was smashed in to save toy dog'https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/driver-fuming-after-car-window-18788289 Anonymkode: 00c17...b58
stan Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Det er jo ikke så lett å se forskjell på en liten hund som er besvimt, og et leketøy. Bra at det er folk som viser handlingsmot. 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Bedre å være føre var enn etter snar..tenker nå jeg.
Gjest Krampus Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Vil heller at folk skal knuse ruta mi for at de trodde en leke var hunden min, enn at de lar være med å knuse ruta fordi de ikke ikke er sikker.
vintage Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Den der kunne jeg tatt feil av også, når jeg ser bildet av leke-hunden. 1
_popcorn_ Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Når man ser bildet av lekehunden så lurer jeg litt på hvem som IKKE ville trodd det kunne vært en avsvimt hund...? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå