Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gjennom mine år med eksamen, og aldri var det ryddigere enn meg enn i de perioder, da gjord jeg husarbeide da...

Du kan fint la være å gi meg sympati for å ikke orke noen ting, men du får ikke mine sympati for eksamen heller. Been there, done that, og ville egentlig foretrukket det fremfor den følelsen jeg hadde i går. som ikke lar seg beskrive så lett, go ikke egentlig handler bare om å kjede seg heller.

Men, uansett, stress er slitsomt, andre ting kan også være slitsomt, og ja, jeg trenger nok et spark bak for å komme igang, det vet jeg. Men jeg ville da ikke ha synpati, og gir det heller ikke :)

Om du misunner trådstarter, så finnes det de som misunner deg også. alt til sin tid :)

Gjest synseren
Skrevet
Jeg misunner trådstarter. Jeg skulle gjerne hatt tid til å kjede meg skikkelig masse, men jeg er midt i eksamener så jeg holder på å bli sprø av stress og tidsnød.

Kan dere ikke gjøre en god gjerning for en eller annen i steden for å syte over at dere er så tiltaksløse at dere ikke gidder gå ut? Ingen sympati herfra. Burde hatt et spark i rumpa, dere. Eller så kan dere komme til meg og avlaste meg litt med research o.l til eksamen? :ler:

Det du sier har du mye rett i.

Gjest seroxata
Skrevet
Når jeg kjeder meg, setter jeg på en South Park-episode på pc'en. Det er moro det! Juhu :hoppe:

håhåhå, du har god smak!!:D :Hehe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjeder meg sjelden, men om det skulle skje , så sitter jeg ved dataen eller ser en film eller leser en bok eller jeg drar til byen og shopper :oops: ..

Skrevet

de få gangene jeg faktisk har tid og lite nok gidd til at jeg faktisk kjeder meg, så gjør jeg følgende:

ser på tv

klager til meg selv over at jeg kjeder meg

blar på pc

klager litt til meg selv om at jeg kjeder meg

lener meg tilbake og tenker på hvor deilig det er å kjede seg iblant.

:ler:

så ler jeg litt av meg selv, og koser meg videre med kjedeligheten.

Skrevet

Tegne

Lese

Skrive dikt/noveller

Ser på en av mine dvd'er

Sitte ved pc'en

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet
Sitter på pc'en.

Jeg også... :oops: :ler:

Gjest Pjusk
Skrevet

Jeg kjeder meg aldri - til det har jeg for mye å gjøre.

Men jeg kan selvfølgelig gjøre kjedelige ting: Rydde i boden, vaske kjøkkenskapene osv...

Men poenget med tråden var mer at tiden snegler seg av gårde, man går litt hvileløst rundt eller "besvimer" av kjedsomhet i sofaen osv., ikke sant?

Gjest seroxata
Skrevet

jeg tegner masse når jeg kjeder meg... eller så rydder jeg i gamle ting, og finner gamle skoledagbøker, og hesteblader o.l, og da kjeder jeg meg plutselig ikke lenger;)

og så hjelper en gåtur!

Skrevet

Da ser jeg enten på TV, leser en bok eller trykker på PC'en.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hva gjør dere når dere kjeder dere?

Kjeder meg. :tunge1:

Skrevet

Etter at jeg fikk barn for snart fire år siden har jeg ikke hatt tid til å kjede meg.

Prøver å huske tilbake til den tida før jeg fikk barn. Da kunne jeg kjede meg iblant, men det virker så uendelig lenge siden....

Skrevet

Svært sjelden jeg kjeder meg. Har alltid noe jeg kan gjøre.

Skrevet

Kjeder meg sjelden. Finner som regel på noe å gjøre. Leser man bøker trenger man jo aldri å kjede seg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...