Gå til innhold

Å komme samtidig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vant med å komme samtidig med de jeg er i forhold med. Nå sliter jeg stort. Jeg er enten før eller etter, men aldri samtidig. Blir på en måte ikke mett. 

Kan det ha noe med at han er så stor? Han trykker ihvertfall på alle knappene inni vaginaen, og jeg liker jo det veldig godt. 

Anonymkode: ffdad...905

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svært ofte kommer man ikke samtidig. Men kjenner man hverandre godt så er det selvsagt noe lettere da man kanskje merker når den andre nærmer seg. Men det tror jeg er veldig individuelt. Kona og jeg kommer noen ganger samtidig og noen ganger ulikt. Om hun sitter på tobb er det som regel oftere vi kommer likt da hun pleier mine edlere deler mer med sine hender når hun nærmer seg. Da kommer vi som regel sterkt sammen. 

Anonymkode: 1a040...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min første kjæreste kom sammen nesten hver gang. Vi kjente hverandre godt i senga og visste når begeret rant over for oss begge. Noen ganger kom jeg mange ganger først før vi avslutta sammen. Noen ganger klarte ikke han holde seg, men det skjedde ikke så ofte ettersom han hadde god kontroll. 

Meg og min forrige derimot kom sjeldent sammen. Aner ikke hvorfor, men vi ble aldri helt kompatible i senga, og jeg tror det er derfor. Vi kjente ikke hverandre like godt. 

Anonymkode: a101f...6a7

AnonymBruker
Skrevet

For å komme samtidig så trenger man kun en som følger den andre. Menn kan som regel kontrollere sin orgasme og da er det å følge partneren og komme når vedkommende kommer. Aldri sett på dette som noe problem.

Anonymkode: 570d7...11e

Skrevet

Tenker at det er enklere for mannen å ha kontroll på dette. Jeg pleier å føle at hun blir strammere når hun kommer å da tar det maks 2 sekunder før jeg er i syvende himmelen.

(Er ikke spesielt stor slik at det ikke strammer hele tiden)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Med min eksmann, kom vi samtidig så og si hver gang. Så jeg har vært litt frustrert over at det ikke har fungert. I dag tidlig kom vi likt for første gang, og det var utrolig deilig. 

Kjæresten kommer fra en kultur der dama bare skal være til glede fot mannen, så det har vært en stor overgang for han. Han ble veldig overraska da jeg sa til ham at sex var kun til glede for han selv. 

Anonymkode: ffdad...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...