AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 jeg er litt lei meg; har en kjæreste jeg sjelden treffer pga avstandsforhold. og når jeg endelig bor hos han 14 dager i sommer(drar snart), så prioriterer han kun barna(tenåringer). synes det er litt kjipt; er det innenfor å være skuffet? har komt med ørten forslag; bading, fjellturer, ut på byn etc. ting vi kan gjøre sammen for å ha litt kjærestetid. men får null respons, og nå er de 14 dagene over... han lover hele tiden ting, men når det kommer til stykket gidder han ikke😌og har ikke ordnet det så vi kunne hatt to-tre dager alene i ferien Anonymkode: dee59...803
smurfebuss Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Det er lov å være lei seg, men så må du komme over det og heller finne løsninger. Disse barna har vel en mor? Det er lurt å diskutere på forhånd at dere f.eks tar ei uke sammen når barna er hos mor. Jeg applauderer en far som setter barna først - uansett alder. Det er altfor mange fedre (og jada: mødre) som ikke gjør det. Det betyr ikke at du ikke skal få tid med kjæresten din, men du kommer i andre rekke. 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 vet jeg kommer i andre rekke, og en av grunnene til at jeg liker han er jo fordi han er så glad i barna sine, og stiller opp for dem. men synes likevel at dette ble for drøyt; er mulig å prioritere kjærestetid uten å være en dårlig far. jeg kommer til å gjøre det slutt. så kan han være superfar hele tiden å slippe å ta hensyn til meg. det er flott å stille opp for barna, men vil aleneforeldre være i et forhold må de nesten vise litt hensyn til partner også. Anonymkode: dee59...803 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Men finner dere på noe felles allesammen? Har de sin ferie hos sin far mens du er det? Anonymkode: c86aa...b85
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: vet jeg kommer i andre rekke, og en av grunnene til at jeg liker han er jo fordi han er så glad i barna sine, og stiller opp for dem. men synes likevel at dette ble for drøyt; er mulig å prioritere kjærestetid uten å være en dårlig far. jeg kommer til å gjøre det slutt. så kan han være superfar hele tiden å slippe å ta hensyn til meg. det er flott å stille opp for barna, men vil aleneforeldre være i et forhold må de nesten vise litt hensyn til partner også. Anonymkode: dee59...803 Akkurat det synes jeg du skal fortelle ham. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Det er ikke stygt. Det er ærlig. Anonymkode: 03ce6...510 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det synes jeg du skal fortelle ham. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Det er ikke stygt. Det er ærlig. Anonymkode: 03ce6...510 takk for svar. føler meg som den store stygge ulven som ikke liker barn; hvilket ikke stemmer. jeg elsker barn. men ønsker også å være elsket av en partner Anonymkode: dee59...803 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men finner dere på noe felles allesammen? Har de sin ferie hos sin far mens du er det? Anonymkode: c86aa...b85 ja de har ferie med faren. jeg prøvde å få han til å planlegge en uke bare vi to, men det gikk ikke... Anonymkode: dee59...803
Gjest Juks Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det synes jeg du skal fortelle ham. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Det er ikke stygt. Det er ærlig. Anonymkode: 03ce6...510 Enig. Må gå an å ha en voksen samtale om dette. Det er jo et problem for deg TS, som både plager og irriterer deg. Litt sent nå å berge sommeren, du skulle kanskje tatt den samtalen ganske straks. Men kanskje en slik samtale nå berger deg ved en senere anledning. Fint at han prioriterer barna og at dem har høy status i hans liv. Men det burde da virkelig du også ha.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 denne sommeren har ikke vært noe særlig, og jeg drar om et par dager😏sånn går no dagan Anonymkode: dee59...803
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 Du kan ikke be han velge mellom deg og barna, for da velger han barna for alltid vil jeg tro. Dere sover og spiser vel sammen? Slik er det stort sett å bo sammen når det er barn inne i bildet. Du burde valgt å besøke han når ungene er hos mora da. Anonymkode: 8fb6d...b4f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 Hva slags planer har han når barna er hod moren? Vil han bare treffe deg når han har barna? Anonymkode: 92260...ccc
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke be han velge mellom deg og barna, for da velger han barna for alltid vil jeg tro. Dere sover og spiser vel sammen? Slik er det stort sett å bo sammen når det er barn inne i bildet. Du burde valgt å besøke han når ungene er hos mora da. Anonymkode: 8fb6d...b4f synes ikke det er å be han velge mellom meg og barna, at jeg ønsker en uke ila året(er faktisk et helt år det er snakk om). ja vi spiser sammen og er sammen mye ellers Anonymkode: dee59...803 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags planer har han når barna er hod moren? Vil han bare treffe deg når han har barna? Anonymkode: 92260...ccc den ene bor der fast, og den andre kommer og går som han vil Anonymkode: dee59...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå