AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Jeg er bare 24 og i dag fikk jeg min første blowjob!! Jeg traff en veldig søt jente på 16 år på en fest, og fikk hennes nummer. Først så tenkte jeg: «hun er litt for ung», men så tenkte jeg at jeg er liksom jomfru og kan ikke gå glipp av slik mulighet! Så uansett jeg invinterte henne til leiligheten min og da kom hun til meg for rundt 4-5 timer siden. Først snakket vi for et par minutter, og drakk litt øl. Etterhvert begynte vi å snakke om sex. og jeg fortalte henne at jeg er jomfru. Hun smilte litt, og sa til meg at hun ble litt overrasket fordi jeg ser ikke ut som en jomfru. Jeg takket henne, fordi jeg tolket det som et kompliment. Så noen minutter går, og hun spør: «vil du at jeg skal suge deg, siden du er jomfru». Jeg ble veldig overrasket men samtidig veldig glad. Jeg ville svare JA!!!!!. Men velgte å spille hard 2 get for å ikke virke desperat. Etter noe fram og tilbake ble vi enige om at hun skal suge meg. Hun visste hva hun skal gjøre for å si det sånn til tross for at hun bare er 16 år! Hun skånsomt åpnet glidlåset på buksa mi og tok på penisen min. Hun smilte og så på meg. «Så fin og stor penis du har» Jeg takket henne og smilte. Deretter begynte hun å suge. Det føltes så godt å bli sugd! Jeg sa hele tiden «ahh ahh ahh ahh ahh» Dette holdt på i cirka et minutt før jeg kom! Hun ble ikke overrasket da jeg kom så tydelig. «Det er ganske normalt å komme så tydelig når man blir sugd for første gang» sa hun til meg med hennes søte smil. Når vi var ferdig så vi på en film og hun gikk heim for cirka 2 timer siden. Tror dere jeg har sjans på sex med henne?! Det var ihvertfall den beste opplevelsen noensinne... Anonymkode: 7e7a5...db8 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Du må jobbe litt med syntaks og rettskriving, og få litt mer lengde på teksten. Så er det bare å sende inn. Anonymkode: 4c704...4a1 8
The Kitten Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Du bør ikke satse på en karriere som forfatter... 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 Mann 24 år, jente 16 år 😳 burde være en eller annen lov der... jomfru eller ikke jomfru Anonymkode: a4ef4...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 «Så fin og stor penis du har» 😂 Anonymkode: 96123...1e6 1
Darkrobin27 Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 Sikkert Har du lite å gjøre om dagen siden du må skrive en novelle for og få oppmerksomhet? Høres jo ut som du har tatt dette ut fra en historie.. Om noen hadde sagt til meg "For en fin penis du har" mens jeg har blitt sugd, så har jeg tatt på meg buksa å hiva henne ut. 2
I Grosny Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, Darkrobin27 skrev: Sikkert Har du lite å gjøre om dagen siden du må skrive en novelle for og få oppmerksomhet? Høres jo ut som du har tatt dette ut fra en historie.. Om noen hadde sagt til meg "For en fin penis du har" mens jeg har blitt sugd, så har jeg tatt på meg buksa å hiva henne ut. Utenkelig i min verden. Jeg hadde lent meg bakover og kost meg.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann 24 år, jente 16 år 😳 burde være en eller annen lov der... jomfru eller ikke jomfru Anonymkode: a4ef4...4c2 Det er lovlig, men risikabelt da en jente på 16 år fort kan endre mening om det som har skjedd, og skape problemer.. Anonymkode: 6ae57...a79
Gjest loveli Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 3 timer siden, Darkrobin27 skrev: Sikkert Har du lite å gjøre om dagen siden du må skrive en novelle for og få oppmerksomhet? Høres jo ut som du har tatt dette ut fra en historie.. Om noen hadde sagt til meg "For en fin penis du har" mens jeg har blitt sugd, så har jeg tatt på meg buksa å hiva henne ut. Hvorfor det!?? Ellers.., rævva historie TS.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 2 hours ago, loveli said: Hvorfor det!?? Ellers.., rævva historie TS. For det høres helt jævligt ut. Hvordan ville du reagert om noen sa "for en fin nippel du har"? for en fin nese du har.. høres jo helt groteskt ut.. Anonymkode: ea7df...36a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det føltes så godt å bli sugd! Jeg sa hele tiden «ahh ahh ahh ahh ahh» 😂😂😂😂 Anonymkode: 4c6d4...bd3
The Kitten Skrevet 28. juli 2019 #14 Skrevet 28. juli 2019 TS: Hva mener du forresten med at du kom «så tydelig?»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå