snuppelupp Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Jeg er 180 og veier ca 65 kilo, og trenger beninnerlengde på 36 på mine bukser. Problemet er at det er veldig vanskelig å finne "fine" bukser (dressbukser) som blir lange nok og som ikke blir altfor store i livet. Som oftest er buksa så vid i livet at den henger på hoftene og omtrent faller av - og det er jo ikke pent. Selv om jeg bruker belte så er det masse ekstra stoff som legger seg rundt hoftene/rompa/magen så det ser ikke pent ut. Det jeg ønsker meg er en fin, lang finbukse som sitter godt i livet (som jeg ser på så mange andre jenter rundtomkring) Er det noen som vet hvor jeg kan finne slike bukser evt hvilke merker jeg bør se etter? :klø: Jeg bor i Trondheim, men alle forslag mottas med takk! Hilsen en på forhånd takknemmlig snuppelupp
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Veromoda har endel lange bukser om dagen. jeg har kjøpt et par dressbukser jeg elsker der.. som sitter til oppe og er vide i bena.. venninna mi har kjøt en i lin og bomullsblanding der som hun måtte legge opp.. og hun er 1.78 Jeg må selv ha opptil 36 i innerbendslengde. Jeg er 1.76 og veier 68 kg
Sniglå Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Heia, du er omtrent lik meg i størrelse og høyde. Hiver meg på den med Vero moda! Det virker også som om det er noen små forskjeller mellom bukser som er like i størrelsen. En bukse i M kan være litt lenger enn en annen i M for eksempel, ikke noen veldige forskjeller, men det kan være akkurat det lille ekstra som vi mangler. Si fra hvis du finner noen greie bukser noen andre plasser, vet hvordan det er...
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 Popin pleier også ha lange bukser.. hvrtfall dressbukse.
Scaramouche Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 Jeg må også ha 36 i lengde. På Popin fant jeg en fin svart dressbukse i merket C-girl som har lengde 36.
snuppelupp Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2005 Så fint å se at det er flere i samme båt :klem2: Det er år og dag siden jeg har vært på Vero Moda (uten at jeg helt vet hvorfor...) men kanskje jeg skulle ta meg en tur dit en gang. Skal iallefall prøve å sammenligne de buksene de har der for å se om noen har lengre bein enn andre Har ikke sett dressbukser fra c-girl, men har flere par dongeribukser derifra - så jeg vet at de finnes lange nok. Ellers så fant jeg ei veldig fin bukse på Bik Bok i fjorvinter men har ikke sett noe lignende der siden... Takk for tips!
Gjest gjesten Skrevet 9. mai 2005 #7 Skrevet 9. mai 2005 Jeg er i samme båt som deg.Best erfaring har jeg med POPIN, men enkelte ganger har jeg hatt flaks på B-Young, og da både med olabukser og i andre materialer. Slenger meg med på rådet om Vero Moda der har de lange bukser inni mellom. Kjøpte noen svarte bukser på Cubus i fjor og har sett at de har hatt de inne i år også, så der er det også en mulighet.
Gjest allium Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 Jeg er like lang som deg, og har nesten gitt opp Norge. Håper Zara kommer til Norge snart, for de har bukser som er lange nok til meg. Ellers handler jeg mye her: http://www.longtallsally.com Størrelsene er relativt store. Jeg veier 72 kilo, og bruker 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå