Gå til innhold

Jeg skal ha en fin dame, eller ingen dame.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så enkelt og greit er kravet mitt. Det betyr ikke modellpen, det betyr bare at jeg skal være forelska, og digge hvordan hun er og hvordan hun ser ut.

Heldigvis er jeg så trygg på meg selv, og det å være singel til at det går greit om det ikke skjer meg. Forblir jeg singel, så var det slik livet ble. Det lever jeg helt fint med. Vi skal samme vei alle sammen, når livet er over, og sånn sett er livet like meningsløst for oss alle.

Selvinnsikt er jeg ganske god på, og vet at jeg er en 5`er eller 6`er på skalaen (for de som tror på den). Da legger jeg kun utseende til grunn. Personligheten, og ønske om et stabilt forhold og familieliv med barn er kanskje det jeg scorer høyest på. Jeg vet om så mange menn som enten er utro, ikke tar vare på barna sine eller som bare ønsker å ligge rundt. Der er ikke jeg.

Jeg har lav utdannelse og under gjennomsnitts inntekt, men jeg har studiekompetanse fra videregående og har definitivt anlegg for å ta høyere utdannelse. Jeg er sosialt introvert, men mener jeg har bedre sosial intelligens enn de som er oversosiale og snakker om eget privatliv høyt på bussen eller i andre sammenhenger.

Jeg tror at jeg hittil har blitt forelska i jenter som ligger høyere på skalaen enn meg. Kanskje 7`ere, og 8`ere om jeg skal se objektivt på det.. Sånt er jo vanskelig å vurdere, igrunn. Subjektivt så er jo alle jeg blir forelska i, 10`ere. Jeg ser bare at de har bedre utseende enn meg. Jeg har fått sinnssyk kjemi med et par av dem, men de har aldri vært interessert på den måten. Det kan jeg forstå, de kan jo tross alt få "bedre". Men det er ekstra kjedelig når kjemien er tilstede, mens de ikke anser utseende mitt som bra nok. Men jeg kan forstå det og respektere det. Jeg tenker jo også slik.

Selv stusser jeg litt over at folk klager over enten menns eller kvinner krav til partner. SELVFØLGELIG skal man sette krav til den man skal leve med, og kanskje få barn med. Man har all sin rett til å gjøre det, da man lever frie liv. Som regel er det noen for alle, iallefall de fleste. Men uansett hvor man er på "skalaen", så er det ok å ha krav til partneren. Absolutt ingen skal ta til takke med det de kan få.

Det handler så klart ikke om bare utseende, men personlige egenskaper og attributter. Det er mange forskjellige ting man kan være god på, som gjør at man blir attraktiv. Jeg syns litt synd på damene, siden utseende ofte er det første og eneste de blir vurdert på. Menn kan være kjekke, rike, godt utdannede, ha personlige egenskaper eller være god i noe, og vipps så er de attraktive. Menn har større sjans til å forbedre sin attraktivitet.

Anonymkode: 07bb8...2c5

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn kan være kjekke, rike, godt utdannede, ha personlige egenskaper eller være god i noe, og vipps så er de attraktive. Menn har større sjans til å forbedre sin attraktivitet.

I ditt tilfelle ville du score kjempehøyt på å holde kjeft.  Det er vel ingen som forlanger at du ikke skal gå etter noen som DU synes er fin?  Du høres bare blærete  ut. M50

Anonymkode: d0b15...239

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ha en levende utstillingsdukke med den eneste oppgave; å sitte på utstilling og å være pen? 

Anonymkode: 6cc2b...a2d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så enkelt og greit er kravet mitt. Det betyr ikke modellpen, det betyr bare at jeg skal være forelska, og digge hvordan hun er og hvordan hun ser ut.

Heldigvis er jeg så trygg på meg selv, og det å være singel til at det går greit om det ikke skjer meg. Forblir jeg singel, så var det slik livet ble. Det lever jeg helt fint med. Vi skal samme vei alle sammen, når livet er over, og sånn sett er livet like meningsløst for oss alle.

Selvinnsikt er jeg ganske god på, og vet at jeg er en 5`er eller 6`er på skalaen (for de som tror på den). Da legger jeg kun utseende til grunn. Personligheten, og ønske om et stabilt forhold og familieliv med barn er kanskje det jeg scorer høyest på. Jeg vet om så mange menn som enten er utro, ikke tar vare på barna sine eller som bare ønsker å ligge rundt. Der er ikke jeg.

Jeg har lav utdannelse og under gjennomsnitts inntekt, men jeg har studiekompetanse fra videregående og har definitivt anlegg for å ta høyere utdannelse. Jeg er sosialt introvert, men mener jeg har bedre sosial intelligens enn de som er oversosiale og snakker om eget privatliv høyt på bussen eller i andre sammenhenger.

Jeg tror at jeg hittil har blitt forelska i jenter som ligger høyere på skalaen enn meg. Kanskje 7`ere, og 8`ere om jeg skal se objektivt på det.. Sånt er jo vanskelig å vurdere, igrunn. Subjektivt så er jo alle jeg blir forelska i, 10`ere. Jeg ser bare at de har bedre utseende enn meg. Jeg har fått sinnssyk kjemi med et par av dem, men de har aldri vært interessert på den måten. Det kan jeg forstå, de kan jo tross alt få "bedre". Men det er ekstra kjedelig når kjemien er tilstede, mens de ikke anser utseende mitt som bra nok. Men jeg kan forstå det og respektere det. Jeg tenker jo også slik.

Selv stusser jeg litt over at folk klager over enten menns eller kvinner krav til partner. SELVFØLGELIG skal man sette krav til den man skal leve med, og kanskje få barn med. Man har all sin rett til å gjøre det, da man lever frie liv. Som regel er det noen for alle, iallefall de fleste. Men uansett hvor man er på "skalaen", så er det ok å ha krav til partneren. Absolutt ingen skal ta til takke med det de kan få.

Det handler så klart ikke om bare utseende, men personlige egenskaper og attributter. Det er mange forskjellige ting man kan være god på, som gjør at man blir attraktiv. Jeg syns litt synd på damene, siden utseende ofte er det første og eneste de blir vurdert på. Menn kan være kjekke, rike, godt utdannede, ha personlige egenskaper eller være god i noe, og vipps så er de attraktive. Menn har større sjans til å forbedre sin attraktivitet.

Mulig ditt liv er meningsløst...men ikke mitt...

Anonymkode: 01c26...e5a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I ditt tilfelle ville du score kjempehøyt på å holde kjeft.  Det er vel ingen som forlanger at du ikke skal gå etter noen som DU synes er fin?  Du høres bare blærete  ut. M50

Anonymkode: d0b15...239

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ha en levende utstillingsdukke med den eneste oppgave; å sitte på utstilling og å være pen? 

Har dere lest samme innlegg som meg? :klo:

Anonymkode: d2d6e...b76

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva en fin dame hadde tenkt om deg etter å ha lest innlegget. Håper du finner en som passer deg 😶

Anonymkode: fe21b...869

AnonymBruker
Skrevet

Såklart vil du ha en som du er tiltrekkes av, men du høres veldig passiv ut. Enten må du gjøre noe for å tiltrekke bedre damene du tiltrekkes av, eller du må utforske potensialer i andre damer.

Anonymkode: 4ca58...1a7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Men da får du øke din attraktivitet på andre områder siden du ikke er kjekk da, du skriver det jo selv; menn med god jobb kan få ei pen jente. Og du har jo allerede familieverdiene i boks, så her er det bare å brette opp ermene, hjelper ikke sitte på kg og klage

Anonymkode: 2e517...897

• Liker 6
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mistet meg i siste avsnitt men ellers har du en del gode poenger. Liker du "fine" damer så gjør du det, og da vil du selvsagt ikke ta til takke med en som er mindre pen enn det du anser som pen.

Spesielt enig er jeg i den delen av innlegget jeg har sitert. Det dummeste jeg hører er når man skal "senke kravene" for å få seg en partner. Da høres det svært ofte ut som det er viktigere å ha en partner enn å ha en partner som er "riktig" for en selv. Hvis man da har så høye krav at man ikke finner drømmemannen (eller -kvinnen) så får man heller bare leve med det. Jeg tror tross alt de færreste av oss har så urealistiske krav at akkurat det slår inn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Men hvor gammel er du da? Er du ung vil jo dette bli vanskelig. Det er mye større etterspørsel etter unge damer enn menn, så i realiteten må de fleste unge menn godta å være sammen med en dame som er mindre attraktiv enn dem selv, og ikke motsatt.

Ellers så er du introvert, det gjør deg betydelig mindre populær blant damene. Så du har en jobb å gjøre.... 

Anonymkode: c2c5a...7a3

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det er greit for deg å være singel er det vel ikke noe problem. Problemet kommer først når noen stiller urealistiske krav for så å sutre over at de ikke får kjæreste, sex eller barn.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Incel in the making? 

For all del, man må gjerne stille krav og ha høye forventninger, men de aller fleste av oss innser at vi må inngå kompromisser om vi ønsker et forhold og familieliv. Betyr det at man ikke kan stille krav? Selvfølgelig ikke, men det betyr faktisk at man ikke kan få alle krav innfridd.

Anonymkode: 385de...73e

• Liker 6
Gjest Alkoholist
Skrevet

Det er heldigvis helt opp til hver enkelt å bestemme hvordan man vil leve livet sitt. 

Gjest loveli
Skrevet (endret)

Man skal selvfølgelig stille krav til partner, men det er først når man setter absolutte krav på noe så overfladisk som utseende at man virker veldig enkel og dum.

Jeg setter andre ting høyere, som humor, selvinnsikt, IQ, sosial intelligens, seksuell kjemi, osv osv.

Eneste kravet utseendemessig er indirekte, da jeg ønsker en mann som holder seg i form og er aktiv og som blir med på aktiviteter. Så en veldig overvektig eller underernært partner vil jeg ikke ha.

Endret av loveli
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som har samme krav som deg. Dama skulle ikke være eldre enn 25, store pupper og ellers fin kropp. Blond og solbrun. Han selv er så utrent og storrøyker.  Han er fortsatt singel. 

Han prøvde å sjekke meg opp med å si at han ikke brydde seg om alderen min siden jeg er så jævla pen😆 

Anonymkode: 63b41...703

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så stort behov for å forklare det der til folk egentlig? Hva mener du å oppnå med det? 

Anonymkode: 563f3...0b7

• Liker 3
Skrevet

Ingenting galt i å stille krav. Man skal ikke bare "ta det man får".

For meg (kvinne29) så har menneskers verdisyn, moral og intelligens masse å si for om jeg synes de er attraktive eller ikke. At man bla. klarer å se forbi utseendet og verdsette personens egenskaper, er kjempeviktig.
Jeg vet at selv om jeg regnes som attraktiv akkurat nå, så kommer jeg også til å forfalle en vakker dag. Slik absolutt alle andre gjør. Da betyr det masse for meg at mannen jeg blir glad i - er glad i meg for den jeg er på innsiden - ikke fordi jeg er 8-9-10 på en utseendeskala.

Jeg vil ha en mann som er glad i meg for mine verdier, fordi han verdsetter personligheten min. Jeg vil ha en mann som vil være sammen med med meg fordi vi har det skikkelig artig sammen. Fordi vi kan være hverandres beste venner. Fordi sammen kan vi skape noe "større" og bedre enn hvis vi bare var for oss selv. Fordi jeg får han til å føle seg bra, støttet og verdsatt - og motsatt. Jeg vil ha en mann som fortsatt står ved min side, den dagen jeg får hengepupper, rynker og grått hår.
Hvis jeg ikke finner en slik mann - vil jeg heller ikke ha noen mann.

" Jeg syns litt synd på damene, siden utseende ofte er det første og eneste de blir vurdert på ": Litt uenig. Det er faktisk bare minoriteten av menn som tenker dette. Det er absolutt ikke normalen. Selv om kvinners utseende faktisk betyr litt mer for menn enn for kvinner, så tenker allikevel den moderne mannen litt dypere enn som så. Jeg vil nok tro de verdsetter flere kvaliteter enn det overfladiske.
Vel. Iallefall i min omgangskrets. Folk er jo forskjellige (takk og lov).

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat som damer vil ha rike kjekke tøffler. Hvorfor ikke?

Anonymkode: 980cf...9c3

• Liker 2
Gjest Made4u
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han prøvde å sjekke meg opp med å si at han ikke brydde seg om alderen min siden jeg er så jævla pen😆 

At du maktet å stå imot de sjarmerende ordene, altså at han ikke fikk av deg trusen, er uforståelig i en verden hvor damer kan sjarmeres av menn som ikke en gang forsøker å gi et kompliment. Han her fremstod nesten litt poetisk der han forsøkte å være romantisk til sammenligning...

Tenker at du er over snittet kresen..

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en som har samme krav som deg. Dama skulle ikke være eldre enn 25, store pupper og ellers fin kropp. Blond og solbrun. Han selv er så utrent og storrøyker.  Han er fortsatt singel. 

Men nå er jeg hverken røyker eller utrent, og bryr meg null og niks om størrelse på pupper, at kroppen er modellpen og om hun er over 25, ikke noe problem. Jeg er selv over 30, så det eneste kravet der er at hun er yngre enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...