AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Hva er best? Ha med bikkja ved ett badevann i skygge, med bading og vann i 30 grader eller ha han i stua hjemme i 32 grader. Ja gradestokken her viste 32 grader i stua i dag. Anonymkode: 1bbfb...860
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Jeg tar med min ut og bader når det er så varmt. Anonymkode: d81eb...a70
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Så lenge du vet at hunden får skygge og hyppig bading så ville jeg tatt den med ja, Anonymkode: 60023...57a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Det er bare det at den bjeffer på andre hunder og er redd det stresser den litt. Men samtidig redd det skal bli altfor varmt hjemme med 32 grader. Glemte å skrive det. Anonymkode: 1bbfb...860
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Det er ikke bare temperatur som avgjør, men også sirkulasjon i lufta. Så utendørs er bedre i alle tilfeller, så lenge den har avkjølingsmuligheter og tilgang til skygge. Anonymkode: d81eb...a70
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 Altså svigermor nekter å bade bikkjen, eneste hun gjør er å ta en lunken klut på den. Den har masse pels og ligger og puster og peser. Hun sier den kan få hjertestans/sjokk ved kaldt vann/bading. Er dette tilfelle? Anonymkode: 3d9e2...8ad
Howl Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså svigermor nekter å bade bikkjen, eneste hun gjør er å ta en lunken klut på den. Den har masse pels og ligger og puster og peser. Hun sier den kan få hjertestans/sjokk ved kaldt vann/bading. Er dette tilfelle? Anonymkode: 3d9e2...8ad Nei det er ikke tilfelle. Såklart - du pælmer ikke en hund ut i isvann på vinteren, da kan vi snakke om sjokk. Men nå på sommeren er det deilig og avkjølende for alle hunder. Mine hunder får kalde håndkler og vann på seg i varmen, i tillegg til mulighet for bading.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå