Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en? eller vet hvor jeg kan kjøpe en? syns alle er grusomt firkantet og mannlige jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Det er ikke så vanskelig å finne mye lekkert på nettet, bl.a. disse, men jeg vet ikke om noen vanlige butikker her hjemme i Norge som selger kule, feminine laptopvesker.

Skrevet

Vil du ha ryggsekk eller veske?

Jeg har siklet etter denne fra Samsonite

i snart et år... Kanskje ikke superfeminin, men jeg har ikke sett noen menn i Oslo med den heller.

Catzy

Skrevet

Har lyst på veske. Er i london nå derfor tenkte jeg kansje jeg klarte å finne noe fint her.

Skrevet

Jeg har denne

Kanskje ikke utpreget feminin, men den er i alle fall ikke i sort skinn og prisen er OK.

Ulempene er at det er litt dårlig plass til mus, kabler m.m. og at den fort blir skitten på det lyse stoffet.

Ellers fungerer veska helt fint og har en praktisk "lomme" til å legge PC-en i. denne kan man ta ut om veska skal brukes til noe annet.

Skrevet

I dag bestilte jeg den jeg nevnte fra Samsonite. :)

Er litt lei av en laptopsekk som i seg selv veier ca 5 kg...

Catzy

Skrevet
I dag bestilte jeg den jeg nevnte fra Samsonite. :)

Er litt lei av en laptopsekk som i seg selv veier ca 5 kg...

Catzy

Hva heter den du kjøpte? Linken fungerer litt dårlig.

Gjest Catzy i.i.
Skrevet

Håper bildet funker. :)

Heter 800 Series Xylem Business Cases Avior, i sølv. Sølv er viktig, ellers blir den koksgrå med metallhjørner. (Damen i butikken skrev til slutt SØLV på bestillingen, siden jeg presiserte det 4-5 ganger.)

Catzy

Skrevet
Håper bildet funker. :)

Heter 800 Series Xylem Business Cases Avior, i sølv. Sølv er viktig, ellers blir den koksgrå med metallhjørner. (Damen i butikken skrev til slutt SØLV på bestillingen, siden jeg presiserte det 4-5 ganger.)

Catzy

Stilig!

Skrevet

Definitivt litt mer feminin veske, der. Den var fin!

Catzy

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Definitivt litt mer feminin veske, der. Den var fin!

Catzy

Ikke ille pris heller med tanke på at den er i skinn. Må bare sjekke om den er stor nok til laptoppen min, så tror jeg faktisk det blir kjøp. Supert med noe som kan brukes både til laptop, dokumenter og som vanlig veske.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Denne fra Komplett var faktisk litt stilig.

Pokkern, den er ikke stor nok til min widescreen laptop :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...