Gå til innhold

Bikini eller badedrakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 27. Badedrakt føles generelt tryggere helt ærlig. Føler st en bikini er lettere å miste. Men er det "ut" at kvinner i min alder går med badedrakt? Er det forbeholdt middelaldrende? 

Anonymkode: 736f4...cb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Badedrakt er «inn» igjen😄 mange i tenåra og 20-åra som bruker det nå, dog ofte litt mer pyntet enn en plain svart en😄 blomster er populært😄

Anonymkode: 4282b...583

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker badedrakt og har gjort det hele livet. Synes bikini er et totalt latterlig plagg. Det er jo kjempeupraktisk og stygt. I hvert fall nå som alle skal gå med bikinitrusa OPPI rumpa. Æsj!

Anonymkode: d56a3...18c

AnonymBruker
Skrevet

Har bikini selv, da jeg føler badebrakten uthever snacks-babyen min 😂 med badedrakt så er det jo stoff over som dekker, men at set i seg selv bare gir meg oppmerksomhet til den... ikke at valker i seg selv hjelper mye heller 😂 er kanskje bare godt jeg hater varme og holder meg inne med varmepumpa på kjøling 😄

Men i forhold til valg, da jeg har litt fylde i brystene er og bikini, altså en type bh-pushpu-bikini valget. Da får jeg støtten jeg trenger. De trekanta bikiniene synes jeg er superfine, men 😂 ja d gir absolutt ingen styrke og ... ja ... ting hadde falt ut. I badedrakt så hadde ting nok falt litt mye nedover. Det triste med å ha litt fylde i brystene er at gravitasjonen da ønsker å dra dem enda litt lengre nedover 😅😂 så badedrakt ikke helt toppvalget mitt. Men når det er sagt så finnes det mange flotte badedrakter, og mange føler seg mer konfortabel i dem :) om du ønsker badedrakt kjør på, det er inn igjen :) 

Anonymkode: a4cf2...e71

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg har inntrykk av at badedrakt er "in" igjen. Jeg bruker begge deler, er i begynnelsen av 30-årene.

AnonymBruker
Skrevet

Er in igjen. Jeg er 21, og bruker bare badedrakt. Penere, mindre vulgært og mer classy/sexy på en "ordentlig" måte.

Anonymkode: 30c1d...ad8

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte meg badedrakt i år! Er 29 år gammel. Syns ikke den sitter så fint på meg, men det er jo en litt annen sak da (og kanskje mer selve badedrakten enn badedrakt generelt...) 

litt lite puppestøtte, særlig siden jeg ammer. Vil nok gå tilbake til det jeg brukte før - veldig high waist bikinitruse og bikinitopp. Dekker nesten like mye, men litt lettere å tilpasse :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal svømme, for å svømme distanse, så bruker jeg badedrakt.

Hvis jeg skal sole meg og 'være på standa' med en liten dupp og noen svømmetak så bruker jeg bikini og solkrem. Huden har godt av litt sol.

Anonymkode: bceee...63c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Smak og behag, velg det som du er komfortabel med og det du mener passer deg. Er vel ingen som burde si noe fra eller til på det ;) 

Anonymkode: 22c99...d0b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å finne badedrakt som gir støtte til puppene. Synes badedrakt ofte er stiligere, men bikini er fortsatt mest vanlig. Det viktigste er at badedrakten eller bikinien er riktig størrelse og sitter pent.

Anonymkode: 7d623...aed

Gjest Lily_88
Skrevet

Bikini når jeg vil ha farge på skrotten, badedrakt når jeg er innendørs å bader.

AnonymBruker
Skrevet

Gå med det du synes er mest komfortabelt. Selv liker jeg best å bade i badedrakt, og har heller ikke noe behov for å bli brun på de stedene som badedrakten dekker.

Anonymkode: 55d07...6f7

AnonymBruker
Skrevet

Badedrakt, går jo ikke rundt i undertøy til daglig. Kunne tenkt meg en burkini. Enten det eller eget basseng.

Anonymkode: 99187...20d

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 27. Badedrakt føles generelt tryggere helt ærlig. Føler st en bikini er lettere å miste. Men er det "ut" at kvinner i min alder går med badedrakt? Er det forbeholdt middelaldrende? 

Anonymkode: 736f4...cb4

Badedrakt i svømmebaseng, bikini til solig. 

Er bikinien din så stor at du er redd for å miste hele bikinien, så bør du vel skaffe deg en ny med bedre passform?

Anonymkode: 4743b...f25

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Personlig synes jeg det er stygt med badedrakt. Passer ikke til noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...