Gå til innhold

Leggetider..... igjen..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cassandra, ikke innlogget

Mine to skole jenter på 7,5 og 8,5 år legger seg ca. klokken åtte i hverdagen og 21.30 i helgene. Sønnen min på ti år legger seg ca. klokken ni i hverdagen og samtidig med jentene i helgene. Jeg lurer på om jeg er for streng? Jeg får stadig høre av sønnen min at "alle andre" får lov til å være lenger oppe. :lol: Velkjent, I KNOW!! Men det får meg til å lure likevel :roll:

Hvor lenge får deres barn være oppe??

Klem fra Cassandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min jente på 7,5 år legger seg kl 21-21:30 i ukedagerne og ca 22:00-22:30 i helgerne. Lilljenten min som er 2,5 år legger seg alltid kl ca 20:00.

Men barn er ikke alle like, noen trenger mer søvn en andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei,

du må jo se på hvordan barna dine er om morgenen! eller senere på ettermiddagen! hva og når andre barn gjør hva - det må du bare blåse i.

jeg har en jente på 8 år som legger seg 1930 på hverdager og litt senere i helgen. Ikke alltid blir det senere i helgen, det kommer litt an på aktivitetsnivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser vel litt utfra når de våkner igjen om morgenen?

Jeg har en sønn på 7 år som legger seg 2100 på hverdager, og 2200 - 2230 på helg. Noe han har gjordt siden før han fyllte 5år!

For et par år siden sov han gjerne til 0900, mens nå våkner han oftest rundt 0700. I motsetning til meg er han A-menneske tydeligvis, og er blid som en sol når han står opp også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...