AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Hva heter den snusen som har helt hvit pose?😅😅 Anonymkode: 07920...925
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 4 minutter siden, BiancaWhite skrev: Epok Takk!! Anonymkode: 07920...925
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk!! Anonymkode: 07920...925 Anbefaler Epok Ice Blue Intense Anonymkode: 2f8c0...c74 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 De har nylig byttet navn til Lyft (i Sverige) 😁 Ice Cool er best ❤ Anonymkode: b3521...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: De har nylig byttet navn til Lyft (i Sverige) 😁 Ice Cool er best ❤ Anonymkode: b3521...e5d Ice Blue Intense er bedre for nybegynnere Anonymkode: 2f8c0...c74
BiancaWhite Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ice Blue Intense er bedre for nybegynnere Anonymkode: 2f8c0...c74 Hvorfor er den det? Denne foretrekker jeg fordi den gir best effekt, pga mintsmaken virker den sterkere. lime er også sterk men den virker så svak! I tillegg er den gulaktig i fargen. Lakris er også god. De har en smak av kaffe og men har aldri funnet den
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ice Blue Intense er bedre for nybegynnere Anonymkode: 2f8c0...c74 Ice Blu Intense og Ice Cool er den samme. Men vet ikke når de bytter navn til Lyft her i Norge. Har ikke telling på hvor mange ganger Epok har bytta navn på snusene sine eller endret smaker.. Arctic Blue er bedre for en nybegynner, er lavere nikotininnhold i denenn Ice Blue/Cool. 😄 Anonymkode: b3521...e5d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #10 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, BiancaWhite skrev: Hvorfor er den det? Denne foretrekker jeg fordi den gir best effekt, pga mintsmaken virker den sterkere. lime er også sterk men den virker så svak! I tillegg er den gulaktig i fargen. Lakris er også god. De har en smak av kaffe og men har aldri funnet den Fordi Artic blue som den egentlig heter, har lavere styrke enn Ice cool/blue(?). Så er det Epoc freeze som er den sterkeste. Av de med frisk type mint-smak. Anonymkode: f6789...90d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 Omni er også en "hvit snus" som selges i Sverige. Anonymkode: d5e00...da8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #12 Skrevet 27. juli 2019 2 minutter siden, BiancaWhite skrev: Hvorfor er den det? Denne foretrekker jeg fordi den gir best effekt, pga mintsmaken virker den sterkere. lime er også sterk men den virker så svak! I tillegg er den gulaktig i fargen. Lakris er også god. De har en smak av kaffe og men har aldri funnet den Jeg elsker også Ice Blue. Har prøvd de nye smakene "Winter Chill" og "Freeze". De har 16 mg/g nikotin, Ice har 14 mg/g. Men Ice gir er så herlig kick så jeg kommer til å fortsette med den selv om det har kommet noen med høyere nikotininnhold. Anonymkode: b3521...e5d
BiancaWhite Skrevet 27. juli 2019 #13 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Omni er også en "hvit snus" som selges i Sverige. Anonymkode: d5e00...da8 Får den på Taxfree og. Men den er svak. Og så blir den tyggisaktig
BiancaWhite Skrevet 27. juli 2019 #14 Skrevet 27. juli 2019 Men det mest effektive, om du ikke tenker på fargen eller tannkjøttet... Siberia. Den er super sterk! Den er ikke slik hvit, men de har hvit..den grå posen altså. Denne kan du bruke om igjen og den funker. Men jeg begynte å blø på tannkjøttet
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #15 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, BiancaWhite skrev: Men det mest effektive, om du ikke tenker på fargen eller tannkjøttet... Siberia. Den er super sterk! Den er ikke slik hvit, men de har hvit..den grå posen altså. Denne kan du bruke om igjen og den funker. Men jeg begynte å blø på tannkjøttet Oj! Det blir for sterkt for meg. Er det kun i Sverige man får kjøpt den? "Siberia snus er noe av det absolutt sterkeste du finner på markedet. Her får du et ekstremt nikotininnhold på hele 43 mg nikotin per gram tobakk." Anonymkode: d5e00...da8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #16 Skrevet 27. juli 2019 7 minutter siden, BiancaWhite said: Hvorfor er den det? Denne foretrekker jeg fordi den gir best effekt, pga mintsmaken virker den sterkere. lime er også sterk men den virker så svak! I tillegg er den gulaktig i fargen. Lakris er også god. De har en smak av kaffe og men har aldri funnet den Fordi den er det beste snusen som finst Når du våkner og tar deg en Ice Blue, og føle på den deilige følelsen, så vil du ikke angre. Anonymkode: 2f8c0...c74
BiancaWhite Skrevet 27. juli 2019 #17 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oj! Det blir for sterkt for meg. Er det kun i Sverige man får kjøpt den? "Siberia snus er noe av det absolutt sterkeste du finner på markedet. Her får du et ekstremt nikotininnhold på hele 43 mg nikotin per gram tobakk." Anonymkode: d5e00...da8 Taxfre kjøpte jeg den, jeg har ikke lett i norske butikker. Jeg vil bare ha den helt hvite for mine lepper tiltrekker seg ekstremt med farge, så jeg går rundt med sorte merker på leppa når jeg bruker de mørkere typene..
BiancaWhite Skrevet 27. juli 2019 #19 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi den er det beste snusen som finst Når du våkner og tar deg en Ice Blue, og føle på den deilige følelsen, så vil du ikke angre. Anonymkode: 2f8c0...c74 Du tar det til frokost altså,.. vi er forskjellige må jeg si. Jeg blir dårlig om jeg snuser før 15 på dagen 😛 snus er best om kvelden
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #20 Skrevet 27. juli 2019 2 minutter siden, BiancaWhite skrev: Men det mest effektive, om du ikke tenker på fargen eller tannkjøttet... Siberia. Den er super sterk! Den er ikke slik hvit, men de har hvit..den grå posen altså. Denne kan du bruke om igjen og den funker. Men jeg begynte å blø på tannkjøttet Wow! https://www.snusbolaget.se/siberia-snus/siberia-80-degrees-white-dry-portion 43 mg/g 😱 Denne fikk jeg lyst til å prøve! Anonymkode: b3521...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå