Gå til innhold

Kvinner må pule mer og åpne leggene sine litt for at menn skal ville pule de

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå sier jeg ikke at du skal tenke som meg. Men oftest er det slik at kvinnfolk i Norge, ikke i andre land skal kreve norske menn å være slaver uten å gjøre noe for at de skal elske dem tilbake. Ikke alle. Men de er oftest norske puritanere. Du skal slikke, du skal spise kake, du skal bli feit.

Altså overvektige feite norske menn er problem fordi de ikke gjør ferdig målene sine som religion og politikk, da er det vanskelig å bli motivert for å bli i form og de vil bli feite, overvektige og uattraktive. Kanskje derfor kvinner i norge blir mer puritanere. Men det er ikke attraktivt iforhold til kvinner som er enten kraftig eller normal eller tynn som er veltrent og vil pule folk fordi det er gøy. Ikke sånn, landsby fest puling. Jeg mener sånne gøyale folk som er full av liv. Å være trefjes er ikke det samme : P. Og det er heller ikke å høre på dårlig country musikk eller bygdestemning med gamle nisser med cowboy hatter osv.

Tenker generelt bare chokers og pussy slamming og alt det der. Og jeg er ikke en edgy tennåring heller er en voksen mann. Men jeg er en realist. For at mannen skal like et kvinnfolk så må hu være lewd også hvis ikke er det kjedelig. Så vil fyren gjengjelde tilbake. Problemet er at puritaner mentalitet... er veldig veldig drøyt. Og jeg personlig liker det ikke. Med mindre man er en mannlig cuck i norge som ikke liker store pupper og flott fantasi om puling.

Men er bare min mening. Hva tror du?

Mitt forslag. Spis usunt i juli sommern... prøv å unngå andre men spis epler hele året og tren magen, jogging osv. Så skal det nok gå fint ; ) veltrent kropp og du blir glad av å få rørt deg. Deprimert tankegang er som sagt pga hindreblokker som politikk og religion. Når du har gjort de ferdig er det lett å hoppe over og du kan bare kjøre på ; )

Når to folk liker hverandre, så er det hyggelig ^^

Om du lurer på hva en puritaner er. Her

https://no.wikipedia.org/wiki/Puritanisme

Motsatte av det er USA. Der damer er mer åpne om slikt som ikke er en puritaner ; )

edit: Btw har funnet ei digg dame. Veldig lewd hyggelig å deilig ei. Bare sånn at jeg ikke blir mistenkt for noe : P. Men hva er din mening : D

Endret av Kenu83
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpne leggene??? 

Anonymkode: ac317...0b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 

Anonymkode: c9797...832

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mente lårene da. Skræve

Anonymkode: 35325...e12

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Kenu83 skrev:

Bla bla bla. Og jeg personlig liker det ikke. Bla bla bla. Men hva er din mening : D

Min mening er at dette var et langt og rotete innlegg. Jeg forstår ikke behovet ditt for å legge så mye energi i å spre din subjektive preferanse om du har funnet en god match. 

Anonymkode: b2497...e6a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt legevakt. Dette må være solstikk.

Anonymkode: dec0e...517

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Kenu83 said:

Nå sier jeg ikke at du skal tenke som meg. Men oftest er det slik at kvinnfolk i Norge, ikke i andre land skal kreve norske menn å være slaver uten å gjøre noe for at de skal elske dem tilbake. Ikke alle. Men de er oftest norske puritanere. Du skal slikke, du skal spise kake, du skal bli feit.

Altså overvektige feite norske menn er problem fordi de ikke gjør ferdig målene sine som religion og politikk, da er det vanskelig å bli motivert for å bli i form og de vil bli feite, overvektige og uattraktive. Kanskje derfor kvinner i norge blir mer puritanere. Men det er ikke attraktivt iforhold til kvinner som er enten kraftig eller normal eller tynn som er veltrent og vil pule folk fordi det er gøy. Ikke sånn, landsby fest puling. Jeg mener sånne gøyale folk som er full av liv. Å være trefjes er ikke det samme : P. Og det er heller ikke å høre på dårlig country musikk eller bygdestemning med gamle nisser med cowboy hatter osv.

Tenker generelt bare chokers og pussy slamming og alt det der. Og jeg er ikke en edgy tennåring heller er en voksen mann. Men jeg er en realist. For at mannen skal like et kvinnfolk så må hu være lewd også hvis ikke er det kjedelig. Så vil fyren gjengjelde tilbake. Problemet er at puritaner mentalitet... er veldig veldig drøyt. Og jeg personlig liker det ikke. Med mindre man er en mannlig cuck i norge som ikke liker store pupper og flott fantasi om puling.

Men er bare min mening. Hva tror du?

Mitt forslag. Spis usunt i juli sommern... prøv å unngå andre men spis epler hele året og tren magen, jogging osv. Så skal det nok gå fint ; ) veltrent kropp og du blir glad av å få rørt deg. Deprimert tankegang er som sagt pga hindreblokker som politikk og religion. Når du har gjort de ferdig er det lett å hoppe over og du kan bare kjøre på ; )

Når to folk liker hverandre, så er det hyggelig ^^

Om du lurer på hva en puritaner er. Her

https://no.wikipedia.org/wiki/Puritanisme

Motsatte av det er USA. Der damer er mer åpne om slikt som ikke er en puritaner ; )

edit: Btw har funnet ei digg dame. Veldig lewd hyggelig å deilig ei. Bare sånn at jeg ikke blir mistenkt for noe : P. Men hva er din mening : D

Min mening er at du fullstendig utenfor sans og samling og trenger psykisk hjelp noe kvikt. 

Anonymkode: 4d3a7...de9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har det rabla for deg!

Anonymkode: ac29f...cfe

• Liker 1
Gjest Meezspisen
Skrevet

Har alle tapere som bor hjemme hos mamma og lever på NAV havnet på KG? 

AnonymBruker
Skrevet

Er du feit? 

Anonymkode: 2e52b...581

AnonymBruker
Skrevet

Amerikanere er puritanere. Det står til og med i lenken du legger ved. Nordmenn er pietister. 

Anonymkode: 2fdc2...206

AnonymBruker
Skrevet

What did I just read LOL

Anonymkode: 22c5c...b1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...