AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte med dette, jeg er bare forvirret og usikker på hva jeg skal gjøre med forholdet vårt. Det gjelder noe min kjære gjør mot eller med meg mens jeg sover. Det begynte med at det var visse ting jeg ikke følte meg komfortabel med i sengen. Det er ikke alle måter jeg vil bli berørt på under sex, jeg bare føler at det er å gå for langt og jeg er ikke klar for det. Problemet er at nå har kjæresten min begynt å gjøre disse tingene mens jeg sover. Noen ganger har jeg våknet opp av at partneren min holdt på å ta på meg slik jeg ikke vil når jeg er våken. Jeg har forsøkt å snakke om det, men blir bare møtt med et lurt smilt, mens jeg får høre at kroppen likte det i alle fall. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal få kjæresten min til å respektere grensene jeg har satt. Vi har egentlig et bra sexliv med aktivitet nesten hver uke, men jeg tør nesten ikke sovne på grunn av disse tingene. Aner ikke hva jeg skal gjøre? Anonymkode: 05fb9...b7f
Violetta Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Du må sette foten ned og være bestemt. Dette er ikke greit. Hvis han ikke respekterer deg må du gå. Din kropp er det du som bestemmer over. 3
Kuku Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Ja du må jo faktisk være mer tydelig. Nei betyr nei, og personlig ville jeg påminnet han om at folk kan bli anmeldt og dømt for å gjøre sånne ting. Enten er han en idiot,eller så tar han deg ikke helt på alvor. Da er det viktig at du gjør det veldig klart og tydelig for han at du MENER alvor. Hvis han ikke respekterer det, så tenker jeg at du har et valg å ta. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Et lurt smil og den kommentaren hadde provosert meg noe så jævlig. Her må du for din egen del være så tydelig som mulig så fort som mulig. Min erfaring er uansett at folk som har en "din kropp er min kropp"-holdning til det å være i et forhold er veldig vanskelig å rikke og overbevise om at dette langt fra alltid er greit. Faren er at når du blir veldig tydelig, så blir han like tydelig tilbake, fordi han mener at det er hårreisende at han ikke har full tilgang til din kropp. Sier ikke dette for å skremme deg, men for at du skal være forberedt på at sånne reaksjoner kan komme, og da må du for all del holde deg minst like tydelig og ikke gi etter for påstanden om at det er deg det er noe feil med. Anonymkode: f01f9...35d 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, Girlygirl9 skrev: Dette er voldtekt. Det er overgrep Anonymkode: 6bf39...6d5 3
Girlygirl9 Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er overgrep Anonymkode: 6bf39...6d5 Ifølge norsk lov er dette voldtekt, hva er du vil egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Ifølge norsk lov er dette voldtekt, hva er du vil egentlig? Altså, jeg har ikke lyst til å ødelegge for henne. Vil bare ha et normalt forhold. Mener du at jeg skal anmelde henne for dette? Anonymkode: 05fb9...b7f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 Du må sette ned foten og si i fra skikkelig, og si at du faktisk gruer deg til å legge deg pga han. Klarer han ikke å respektere at din kropp er din så la han gå. Hva er neste ting han ikke respekterer? Fortell han og at den eneste kroppen han har lov å røre uten tillatelse er sin egen. Anonymkode: 81bc2...97b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 Hadde gitt han en knyttneve i trynet, og sagt fresende: "EN gang til! Og jeg ringer politiet! Dette er faen ikke LITT greit en gang!" (Seriøst så tror jeg at jeg hadde slått opp! Man bør da for pokker kunne sove trygt i sin egen seng!) Anonymkode: 02193...367 1
Gjest Krampus Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 Hadde gitt henne en ordentlig kjeftskur, og hadde hun ikke gitt seg da så hadde jeg gjort det slutt.
HalldirV2 Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 Hvorfor skriver så mange av dere "han"? Ts har vel ikke oppgitt sitt eget kjønn eller kjønnet på kjæresten. Jeg tror også Ts har gjort det bevisst, og dere går rett på limpinnen. 1
Sam Jones Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 Er dette en ekte tråd? Jeg stusser litt på det kjønnsnøytrale hovedinnlegget. Når det deretter kommer utsagn om overgrep, voldtekt og anmeldelser, så kommer det frem at overgriper er dame. Jeg mistenker at innlegget er ment for Å sjekke om reaksjonene endrer seg når man får vite at det er en dame. Dersom det er en ekte tråd: dette er overgrep. Jeg hadde ikke anmeldt det, men sagt i fra om hvorfor det er overgrep. 1
Girlygirl9 Skrevet 28. juli 2019 #14 Skrevet 28. juli 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg har ikke lyst til å ødelegge for henne. Vil bare ha et normalt forhold. Mener du at jeg skal anmelde henne for dette? Anonymkode: 05fb9...b7f Det kan du gjøre om det er det du vil.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #15 Skrevet 28. juli 2019 16 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Ifølge norsk lov er dette voldtekt, hva er du vil egentlig? Jeg vil ha en blå ballong. Anonymkode: 6ee6a...563
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #16 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha en blå ballong. Anonymkode: 6ee6a...563 Jeg vil ha en liten hund. Anonymkode: d5137...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå