AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Jeg har brukt Cipralex noen mnd, og har til nå gått opp 3 kilo, til tross for at jeg har lagt inn tiltak. Jeg har hatt stabil vekt en del år, og ikke hatt problemer med å klare å kontrollere vekta, må nå går det sakte men sikkert oppover. Er det noen som har erfaring med dette problemet? Vurderer å be om å gå bytte medisin Anonymkode: 139cf...fdc
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Jeg gikk opp 10 kg på Cipralex. Det tok lang tid å få dem av. Anonymkode: ec9af...f6a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Jeg går på Brintellix, og vekten min står helt stille heldigvis. Brintellix er generelt et antidepressiva med få bivirkninger. Det er blant annet indisert hvis man har fått uakseptable bivirkninger ved annen antidepressiva. 3 kg på noen måneder er imidlertid ikke voldsomt, og noe vektøkning er å regne med ved bruk av antidepressiva. Anonymkode: 76b27...697
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk opp 10 kg på Cipralex. Det tok lang tid å få dem av. Anonymkode: ec9af...f6a Ja, hører flere som sliter med det. Har ikke gått opp ekstremt mye enda, men vil helst unngå å bli overvektig ☹️ Anonymkode: 139cf...fdc
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på Brintellix, og vekten min står helt stille heldigvis. Brintellix er generelt et antidepressiva med få bivirkninger. Det er blant annet indisert hvis man har fått uakseptable bivirkninger ved annen antidepressiva. 3 kg på noen måneder er imidlertid ikke voldsomt, og noe vektøkning er å regne med ved bruk av antidepressiva. Anonymkode: 76b27...697 Det er ikke enorm mye nei, men trivdes veldig godt med den vekten jeg hadde. 3 kilo merkes godt, ikke minst på klærne 😕. Om det fortsetter sånn blir det fort 5-6-7 kilo, og vipps er det 10 kilo. Anonymkode: 139cf...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå