Gå til innhold

hvor ofte har dere sex i prøvetiden?

Gjest Odense

Anbefalte innlegg

Gjest Odense

har hatt sex nesten hverdag i denne perioden. Har litt dårlig samvittighet for at det kansje kunne klaffet de to dagene vi droppet kosen...har ikm 21 mai, så kommer til å prøve å ha sex hverdag til da, selv om jeg testet positiv på el- testen onsdag..

Har dere hver dag i prøveperioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg sikter på annen hver dag. Noen ganger blir det riktignok hver dag, for sex avler sex! :hoho:

Husk at spermen lever lenge, opptil 7 dager sies det, og i hvert fall (ja, det varierer sikkert det også) i 2 døgn. Så ikke stress med hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melk
har hatt sex nesten hverdag i denne perioden. Har litt dårlig samvittighet for at det kansje kunne klaffet de to dagene vi droppet kosen...har

Kjære deg, det er da ikke noe å ha dårlig samvittighet for det...?

Den dagen vi skal prøve satser vi på å leve som normalt, ihvertfall en god stund i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Vi kjørte litt ekstra på i prøveperioden. :Nikke: Hadde sex hver dag. Samboeren var helt i himmelen, og sa på skøy (eller kanskje var det alvor?? :wink: ) at han håpte det tok mange måneder før vi fikk full klaff.

Vi stressa ikke med det da, vi hadde det skikkelig moro, men jeg ser ikke bort ifra at det ikke hadde blitt så ofte om vi hadde måtte prøve i månedsvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To til fire ganger i uka passer meg bra, synes det er bra i forhold til egne behov - og at da "prøver vi"..

Så får tida vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sitter med den samme dårlige samvittigheten som deg, prøver å ha sex hver dag nå når vi prøver men det kommer desverre ting i veien noen dager. Automatisk sitter jeg dagen etterpå å tenker at kanskje den riktige dagen var akurat i går.. Dette blir desverre litt slitsomt og går utover andre ting, men skjønner på dere som har svart her nå at jeg kan ta det litt med ro. Blir spennende å se om det blir noe lykkelig resultat av denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...