Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lenge stått på venteliste. Jeg så etterhvert at jeg kom nærmere det å komme inn på studiet.

Har nå fått tilbud om studieplass, og jeg takket ja. Men kan det være at de har overbooket - og at jeg ikke er sikret studieplass?

Anonymkode: 39a63...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har lenge stått på venteliste. Jeg så etterhvert at jeg kom nærmere det å komme inn på studiet.

Har nå fått tilbud om studieplass, og jeg takket ja. Men kan det være at de har overbooket - og at jeg ikke er sikret studieplass?

Har du fått tilbud om studieplass har du kommet inn der du har takket ja :)

• Liker 10
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Da har du plass.

I en annen tråd om samme tema, var det en som skrev at det er blitt vanlig å ta inn flere elever enn det er plass til, fordi mange ikke møter opp, takker nei eller slutter i starten av skoleåret. 

Skrevet

Utdanning er heldigvis ikke som en flyreise: alle som takker ja får være med, selv om de overbooker. :Nikke:

De overbooker alle steder, men hvor mye er avhengig av tidligere erfaring om hvor mange som takker nei eller faller fra i begynnelsen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

gratulerer med studiestart. helt normalt at studiestedene overbooker for noen faller av i begynnelsen 🙂

Anonymkode: 0d07a...425

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg begynte på et populært studiested på for mange år siden så var det ca. 100% overbooking. Etter 5 år så var vi bare 1/3 som klarte master. Resten hadde droppet eller tatt selvmord (dessverre).

Anonymkode: ca395...778

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg begynte på et populært studiested på for mange år siden så var det ca. 100% overbooking. Etter 5 år så var vi bare 1/3 som klarte master. Resten hadde droppet eller tatt selvmord (dessverre).

Anonymkode: ca395...778

Men i alle dager😳 hvilket studie var dette? 

Anonymkode: 04de7...281

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...