AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Har lenge stått på venteliste. Jeg så etterhvert at jeg kom nærmere det å komme inn på studiet. Har nå fått tilbud om studieplass, og jeg takket ja. Men kan det være at de har overbooket - og at jeg ikke er sikret studieplass? Anonymkode: 39a63...ee6
Ab2019 Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har lenge stått på venteliste. Jeg så etterhvert at jeg kom nærmere det å komme inn på studiet. Har nå fått tilbud om studieplass, og jeg takket ja. Men kan det være at de har overbooket - og at jeg ikke er sikret studieplass? Anonymkode: 39a63...ee6 Har du fått tilbud om studieplass har du kommet inn der du har takket ja 10
Gjest #Rasshøl Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Da har du plass. I en annen tråd om samme tema, var det en som skrev at det er blitt vanlig å ta inn flere elever enn det er plass til, fordi mange ikke møter opp, takker nei eller slutter i starten av skoleåret.
Ullvott Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 Utdanning er heldigvis ikke som en flyreise: alle som takker ja får være med, selv om de overbooker. De overbooker alle steder, men hvor mye er avhengig av tidligere erfaring om hvor mange som takker nei eller faller fra i begynnelsen. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lenge stått på venteliste. Jeg så etterhvert at jeg kom nærmere det å komme inn på studiet. Har nå fått tilbud om studieplass, og jeg takket ja. Men kan det være at de har overbooket - og at jeg ikke er sikret studieplass? Anonymkode: 39a63...ee6 gratulerer med studiestart. helt normalt at studiestedene overbooker for noen faller av i begynnelsen 🙂 Anonymkode: 0d07a...425 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 Når jeg begynte på et populært studiested på for mange år siden så var det ca. 100% overbooking. Etter 5 år så var vi bare 1/3 som klarte master. Resten hadde droppet eller tatt selvmord (dessverre). Anonymkode: ca395...778
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg begynte på et populært studiested på for mange år siden så var det ca. 100% overbooking. Etter 5 år så var vi bare 1/3 som klarte master. Resten hadde droppet eller tatt selvmord (dessverre). Anonymkode: ca395...778 Men i alle dager😳 hvilket studie var dette? Anonymkode: 04de7...281 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå