Gå til innhold

Sårende kommentarer på familietur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger bare å få lufte tankene litt. Jeg er på familietur og synes det kommer utrolig mange stygge kommentarer min vei, har alltid vært familiens hakkekylling eller vært offer for noen av familiemedlemmenes litt korttenkte kommentarer. Noen flere som tvinger seg på turer? Hvordan holder dere ut? Etter diverse kommentarer ved frokostbordet har jeg mest lyst til å pakke sakene mine og dra hjem.

Anonymkode: ed672...cf5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen eksempler på hva du regner som sårende kommentarer? 

Anonymkode: 527f4...d18

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kan du ikke bare pakke og dra hjem da? Ikke noe hyggelig å være med folk som kommer med ekle kommentarer. Si fra at dette orker du bare ikke mer av.  Man trenger ikke holde ut alt bare fordi det er familie.

Endret av Muskath
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man er tett oppå hverandre og ikke er vant til det så kan man gnage litt ekstra på hverandre. For alt du vet er det noe som andre finner irriterende som er bakgrunnen. Jeg ville sagt fra og beskrevet saken slik du opplever den og høre om hva som er bakgrunnen- eventuelt den andre kan slutte med måten vedkommende snakker til deg på. 

Ferie er kjent for å være en prøvelse 😊

Anonymkode: 6a9f2...e1b

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ingenting om de kommentarene du får, hvor ille de er, men hvis du blir mobbet av din egen familie, så har du en plikt til å ta vare på deg selv, og reise hjem. 

Anonymkode: dbcde...9a6

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor tvinger du deg på tur da? Hvorfor smeller du ikke ifra?

Du bør komme med et par eksempler. For det kan jo være at du er veldig hårsår også? Mener ikke å hentyde at du er, men for å få bedre svar her? 

Skrevet

Siden du drar på ferie med dem høres det jo ut som at du egentlig har lyst på et forhold til dem, du burde si til dem at du blir lei deg når de holder på sånn. De har sikkert blitt så vandt til å hakke på deg at de ikke tenker så mye over det. Høres dog ut som en fæl familie, føler med deg!

Gjest tullete rusk
Skrevet

Opplevde det med en svigerfamilie en gang. Pakket, reiste hjem og snakket aldri med de det gjaldt igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...