AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Synes ikke de er så maskuline samt forskning viser tendenser til dette. Anonymkode: 6cb6f...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Mange av dem har dessverre blitt det ja. Syns det er ekkelt. Er heller singel enn sammen med en feminin mann Anonymkode: 9033e...b1e 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke de er så maskuline samt forskning viser tendenser til dette. Anonymkode: 6cb6f...7d2 Små hender, små neser..... vet ikke hvorfor de er bygget slik, men dessverre ser mange norske menn ut som forvokste gutter. Synd at disse er de som tilhører vår kultur Anonymkode: b9598...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 Alle skjønner at dere er menn. Dere må lære dere å skrive som kvinner hvis dere skal passere som kvinner. Anonymkode: aea1b...0b8 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 Er det så galt med norske menn?? Anonymkode: 4cdff...66f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 Jeg syns de ser veldig bra ut, men savner personlighetstrekk jeg finner og elsker hos amerikanske og australske menn. På date eller sex med en amerikaner så føler jeg meg så tatt vare på, feminin og sexy, OG de er like gentlemen etter sex. På date eller en nordmann føler jeg meg ekstremt lite spesiell og ingen gentlemanfakter, og føler meg nærmest brukt etter sex. Men finner jeg meg en god og snill nordmann foretrekker jeg det over andre nasjonaliteter. Anonymkode: 55775...2bb 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 Ja. Nesten alle menn er feminine. Det er derfor flere av mine venniner forelsker seg med menn fra Asia. De er mye mer maskuline. Anbefales på det sterkeste! Anonymkode: 4a5ad...7d1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Jeg syns de ser veldig bra ut, men savner personlighetstrekk jeg finner og elsker hos amerikanske og australske menn. På date eller sex med en amerikaner så føler jeg meg så tatt vare på, feminin og sexy, OG de er like gentlemen etter sex. På date eller en nordmann føler jeg meg ekstremt lite spesiell og ingen gentlemanfakter, og føler meg nærmest brukt etter sex. Men finner jeg meg en god og snill nordmann foretrekker jeg det over andre nasjonaliteter. Anonymkode: 55775...2bb På date med en* Anonymkode: 55775...2bb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Ja. Nesten alle menn er feminine. Det er derfor flere av mine venniner forelsker seg med menn fra Asia. De er mye mer maskuline. Anbefales på det sterkeste! Anonymkode: 4a5ad...7d1 Syns norske menn har bedre kvinnesyn enn menn derfra, gitt... hvor fra Asia mener du? Anonymkode: 55775...2bb 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #10 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syns norske menn har bedre kvinnesyn enn menn derfra, gitt... hvor fra Asia mener du? Anonymkode: 55775...2bb Helvetes kvinnesyn hele tiden. Kvinner er oppmerksomhetssyke....alltid skal ting handle om kvinner. Jeg er kvinne. men som jeg skrev i innlegg over, det er synd at norske menn er de som tilhører oss. For nesene er små og hendene er små. Anonymkode: b9598...c5a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Helvetes kvinnesyn hele tiden. Kvinner er oppmerksomhetssyke....alltid skal ting handle om kvinner. Jeg er kvinne. men som jeg skrev i innlegg over, det er synd at norske menn er de som tilhører oss. For nesene er små og hendene er små. Anonymkode: b9598...c5a Altså nei, men greit å ikke støtte et kvinnesyn hvor man må dekke seg til, har innetid og blir steinet hvis du blir voldtatt, det handler ikke om å være oppmerksomhetssyk. Anonymkode: 55775...2bb 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #12 Skrevet 27. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså nei, men greit å ikke støtte et kvinnesyn hvor man må dekke seg til, har innetid og blir steinet hvis du blir voldtatt, det handler ikke om å være oppmerksomhetssyk. Anonymkode: 55775...2bb Alle asiatiske land har det ikke slik Anonymkode: b9598...c5a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #13 Skrevet 27. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Nesten alle menn er feminine. Det er derfor flere av mine venniner forelsker seg med menn fra Asia. De er mye mer maskuline. Anbefales på det sterkeste! Anonymkode: 4a5ad...7d1 Ha ha ha.. Anonymkode: 23443...f12 9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #14 Skrevet 27. juli 2019 Nei absolutt ikke. De fleste jeg kjenner og har sett er nettopp helt perfekte. Ikke alt for mucho menn,men feminine- nei ville ikke ha sagt det slik. Kanskje kan man merke det blant veldig unge gutter ( 16-22)men det er jo slik det er. Det er gutter som mest sannsynligvis blir til en fin mann etterhvert. Anonymkode: 6fbf9...773 1
stan Skrevet 27. juli 2019 #15 Skrevet 27. juli 2019 Definer femininitet. Norge er et av de landene i verden hvor kjønn i minst grad er bestemmende for hvilke muligheter man har. Det har ført til at menn gjør mye som var forbeholdt kvinner før (og motsatt). Noen tenker at det har gjort menn mer feminine, men jeg tenker heller at det har gjort oss til mer hele mennesker, både kvinner og menn. For min bestefar var det utenkelig å ha noe med spedbarn å gjøre. Å gå med barnevogn var "svettjobb". Min far var en aktiv medhjelper på alt med ungene, men mor var fortsatt sjefen. For meg var det helt naturlig å være hjemme med barna mens mor gikk ut i jobb. Er jeg så mer feminin fordi jeg kan skifte bleier og vet hvordan man håndterer et barn? Eller var det min bestefar som gikk glipp av nærhet til sine barn som ga avkall på noe av det fineste livet har å by på? Omsorgen av spedbarn er bare et eksempel, men hvorfor skal kjønn bestemme hva vi kan gjøre? 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #16 Skrevet 27. juli 2019 Jeg synes de er flotte, men jeg er ikke av de som tenner på huleboermenn. Anonymkode: 9f4f5...a18 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #17 Skrevet 27. juli 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Nesten alle menn er feminine. Det er derfor flere av mine venniner forelsker seg med menn fra Asia. De er mye mer maskuline. Anbefales på det sterkeste! Anonymkode: 4a5ad...7d1 Asia faktisk, trur eg har null venninner som prioriterer menn fra Asia 🙄 Anonymkode: 498ec...9fd 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #18 Skrevet 27. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Asia faktisk, trur eg har null venninner som prioriterer menn fra Asia 🙄 Anonymkode: 498ec...9fd Har vært mye i Asia, mest sørøst. Lite tiltrekning der. Verken de mennene eller vestlige damer finner hverandre tiltrekkende. De fleste menn er mindre enn meg på 172. De har ikke samme syn på likestilling som oss. Har ikke vært borti noen der som fant meg interessant eller ville sjekke meg opp. Og til tross for mindre likestilling er det mange menn der som er mer feminine enn norske. Og nei de er ikke homo for det. Synes menn for det meste er maskuline nok. Er mer bekymret for umodenheten mange viser Anonymkode: 19721...636 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #19 Skrevet 27. juli 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Nesten alle menn er feminine. Det er derfor flere av mine venniner forelsker seg med menn fra Asia. De er mye mer maskuline. Anbefales på det sterkeste! Anonymkode: 4a5ad...7d1 Hilsen mann fra Asia 😂 Elsker norske menn. Bor på landet og her er det barske arbeidskarer overalt. Anonymkode: 5645b...07b 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #20 Skrevet 27. juli 2019 Det syns ikke jeg. Noen menn er feminine, andre ikke, samme gjelder kvinner. Vi er som vi er og det er godt vi er forskjellige... K24 Anonymkode: a3dfa...380 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå