AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Jeg har aldri ridd en mann før.. hvordan holder man seg oppe? Er det en veldig slitsom stilling? Støtter man seg på knærne? Armene? Anonymkode: ee8b6...e9b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Man kommer langt med sterke bein mtp utholdenhet. Anonymkode: 82a45...f1e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Jeg var bare 18 år da jeg var sammen med en dust på 24 år, som sa til meg at jeg ikke kunne ri. Når jeg satt oppå bevegde jeg meg slik jeg fikk nytelse av, fordi at når han hadde kontrollen kjørte han på slik at jeg mest følte meg ristet, og ingenting annet. Kvinner som kunne var sterke nok til å sprette opp og ned som en sprettball til mannen kom, mente han. Altså burde det da også være kun det han fikk mest ut av. Jeg brøt med denne mannen mye på grunn av hans egoisme i sengen, men dette med at jeg ikke kunne ri hang uansett i temmelig lenge, og jeg unngikk det. Først da jeg ble noen år eldre og var i forhold med en mann jeg stolte veldig på begynte jeg med det igjen. Noen år med den mannen og så mange år med han jeg nå er gift med har vist meg at det ikke er noe feil eller riktig måte å ri på. Det kan gjøres på veldig mange måter, og menn som ikke er ego - duster nyter også å bli ridd på måter som gir kvinnen mest nytelse. Er du ikke sammen med en ego-dust er det derfor helt ok å prøve deg frem. Finne ut hva som er best for deg, og lese hans respons i forhold til hva han liker best. Så kan man variere. Min mann elsker at jeg rett og slett bruker ham til min fornøyelse. Tror ikke han har tenkt et sekund "nå rir hun helt feil, dette gir meg ingenting". Å ligge der og kjenne at jeg tar for meg, og nyte min nytelse blir aldri feil for ham. Jeg kan gjøre det akkurat som jeg vil. Mot ham, med rumpa mot ham, opp og ned, rugge som om man faktisk rir en hest, sittende oppe eller liggende over ham. Ingenting er feil! Det er en fordel å være litt sterk i bena for å noen av måtene, men man kan altså ri på mange måter. Også ved å støtte seg på armene. Finnes ikke feil måte, med mindre man er sammen med en ego-dust. Det anbefales uansett ikke. Anonymkode: c2dfa...825 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå