Gå til innhold

Skal du holde tale??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det bare 12 dager igjen til vårt bryllup i Barcelona, og kun 8 dager til vi reiser...!!! Tiden flyr avgårde, og jeg sitter her og lurer på om det er flere enn meg som har tenkt å holde tale til sin kjære?

Gleder meg så jeg nesten ikke kan sitte stille! :-)

Lykke til alle andre bruder!

Videoannonse
Annonse
Gjest Galla
Skrevet

Ja, det skal jeg. Første utkast er allerede ferdig, men må finpusses...

Skrevet

Jeg skal holde tale. Tenkte jeg skal si noen ord til foreldre, svigerforeldre, forlover og selvsagt mannen min :) .

Lykke til med den store dagen !!!

Skrevet

Jeg skal holde tale. Syns min kjære fortjener noen ord like mye som meg. Ikke kjempeglad i snakke i store forsamlinger, men skal nok klare det :P

Gjest Brud2005
Skrevet

:riste:

Nei, jeg skal ikke, men kunne ønske jeg var typen som kunne gjøre det. vel, det er ikke for meg.. :-(

Skrevet

Jepp, jeg skal holde tale. :-)

Skrevet

Jeg skal holde tale...eller, dvs. jeg skal forsøke! :wink:

Om jeg ikke sier så mye, har jeg i det minste lyst til å "takke for gommen" og kanskje lese et lite vers eller noe... Er litt sjenert av meg jeg da, og blir veeeldig fort rørt, så det gjenstår å se hva fornuftig jeg får frem! :oops:

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg skal holde noen tale, jeg blir nemlig så fryktelig rørt av andres taler, at jeg regner med at hvis jeg selv skulle holde en, ville det bli vanskelig å høre hva jeg sa gjennom alle tårene mine. :grine:

men det kan jo være at det skjer. Er jo litt spontan, så kanskje jeg føler for det, men skal da ha forberedt noe på forhånd. :wink:

Vil derfor heller lage en sang til min kjære :hjerter:

og så blir det en felles sang ,"til våre hjem"

Gjest Gjesta
Skrevet

12 dager til bryllupet vårt også - gifter oss samtidig vi da, MissJ! :wink:

Har egentlig ikke tenkt til å holde noen tale - selvom jeg har tenkt gjennom noen ord jeg gjerne kunne tenke meg å dele med gjestene mine. Men jeg tror ikke det blir noe...

Gommen skal heller ikke holde tale, han er ikke typen som sier noe i sånne sammenhenger.

K

Skrevet

Jeg skal holde tale.

Har tenkt på den i over et år, men ikke skrevet den ned. Jeg gleder meg til å si hvor mye jeg elsker brudgommen. :)

Catzy

Skrevet
12 dager til bryllupet vårt også - gifter oss samtidig vi da, MissJ! :wink:

K

Så kult! Ha en super dag den 20. mai!:-)

Skrevet

Jeg skal holde tale, den er nesten ferdig nå :)

Skrevet

Jeg tenker å holde en tale, ja. Vet ikke om jeg skal skrive den på forhånd eller bare si det jeg føler for der og da. Det blir uansett ikke en hjerte-smerte-elsker deg så høyt-tale, det ligger ikke for meg å bruke så store ord med mange til stede. Satser heller på mye humor og litt alvor.

I tillegg har jeg laga tidenes verste sang til han :ler:

Skrevet

Jeg skal også holde tale :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...