AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg fikk uheldigvis mensen i går. Jeg skal ta brasiliansk voksing på tirsdag. Som regel blør jeg bare litt de første dagene, så gir det seg. Eventuelt er det bare noe smått blodig utflod gjennom dagen, men aldri når jeg ligger. Jeg skal jo også vaske meg grundig før voksingen. Tror dere at det vil gå fint? Det er for lite til at det er lurt med tampong eller noe annet. Normalt sett bruker jeg bare et truseinnlegg disse dagene i tilfelle det kommer noe i løpet av dagen, noe som i så fall er veldig lite. Jeg tror nok egentlig det går helt bra, men jeg kan jo høre hva dere tenker. Jeg kan også vurdere å bytte timen på mandag hvis jeg føler det er behov. Anonymkode: 9950f...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Del Skrevet 27. juli 2019 Ville nok byttet. Du er mye mer sensitiv før og under menstruasjon. Det vil bli et helvete.... Anonymkode: a6e82...28c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Del Skrevet 27. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville nok byttet. Du er mye mer sensitiv før og under menstruasjon. Det vil bli et helvete.... Anonymkode: a6e82...28c Akkurat det bekymrer jeg meg ikke for. Jeg kan håndtere litt mer smerte. Det er mer det praktiske jeg tenker på. Anonymkode: 9950f...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Del Skrevet 27. juli 2019 Menskopp! Anonymkode: 70e4a...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Del Skrevet 27. juli 2019 Hadde puttet inn den minste tampongen, er for så kort tid at kroppen din rekker ikke lage noen problemer av det. Vil du ikke det så bytter du timen. Syns ikke "frisørdama" skal behøve å jobbe med blødende mensmus. Anonymkode: 83983...d46 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 27. juli 2019 #6 Del Skrevet 27. juli 2019 Selvom ikke du gjør det til vanlig, bruker du selvfølgelig tampong akkurat den tiden det tar å vokse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 27. juli 2019 #7 Del Skrevet 27. juli 2019 I tilfelle du faktisk blør litt, ville jeg satt inn en liten tampong. Ser at du skriver at du blør for lite til å bruke det, men det ville jeg gjort av respekt for hun som skal vokse deg. Tampong én gang til tross for lite blødning, er ikke skadelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Del Skrevet 27. juli 2019 Hvordan er det å ta brasiliansk om man har hemoroider da? Har slitt med det siden forrige svangerskap og det holder meg igjen for å ta voks😏 Anonymkode: 9ffd6...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Del Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det å ta brasiliansk om man har hemoroider da? Har slitt med det siden forrige svangerskap og det holder meg igjen for å ta voks😏 Anonymkode: 9ffd6...1e3 Hemoroider gror ikke hår, så hvorfor skulle det være et problem? Anonymkode: 83983...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #10 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg jobber med voksing og har ikke noe problem med at en kunde har mensen, men putt inn en tampong den korte tiden behandlingen tar - av respekt både for meg og arbeidsplassen min! Anonymkode: 4470c...065 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #11 Del Skrevet 28. juli 2019 Takk for svar, dere! Det ser heldigvis ut som siste dag med mens var i går (bare to dager med mens!), så her har jeg dogded a bullet. Litt smått utflod i dag, men på tirsdag vil det jo være helt borte. Takk for tips om tampong, men jeg tror jeg hadde endt opp med å endre timen hvis det ble et problem. Særlig takk til deg siste som driver med voksbehandling selv! Anonymkode: 9950f...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå