AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Er du en som kunne fått følelser med èn gang etter første sex, hvis sexen var god? (Si dere hadde hatt en del kontakt med hverandre, men aldri hatt sex tidligere). Anonymkode: a0506...760 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 (endret) Nei, jeg mister alltid interessen for fyren etter jeg har hatt sex med han. Derfor fungerer ff, jævlig bra for meg. Endret 27. juli 2019 av #Rasshøl
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, #Rasshøl skrev: Nei, jeg mister alltid interessen for fyren etter jeg har hatt sex med han. Derfor fungerer ff, jævlig bra for meg. Kan jeg spørre om hva som gjør at du alltid mister interessen? Spenningen er over? Anonymkode: a0506...760 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre om hva som gjør at du alltid mister interessen? Spenningen er over? Anonymkode: a0506...760 Jeg er garantert skada av fortiden. Og for å si det enkelt, The chase is better than the catch.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 Har skjedd meg to ganger i mitt liv, jeg ble forelsket etter sex, men var da kjærlighet ved første blikk så hadde vel blitt det etter et kyss også. Den første gangen endte i langvarig forhold, den andre gangen dette skjedde var nå i mai, og jeg ble sjokkert over at jeg enda kunne oppleve dette da jeg trodde det var siden jeg var så ung første gangen. Fortsatt forelsket i han, og 100% av andre menn er nå uinteressante for meg. Anonymkode: 309f9...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Har skjedd meg to ganger i mitt liv, jeg ble forelsket etter sex, men var da kjærlighet ved første blikk så hadde vel blitt det etter et kyss også. Den første gangen endte i langvarig forhold, den andre gangen dette skjedde var nå i mai, og jeg ble sjokkert over at jeg enda kunne oppleve dette da jeg trodde det var siden jeg var så ung første gangen. Fortsatt forelsket i han, og 100% av andre menn er nå uinteressante for meg. Anonymkode: 309f9...7e8 Og ps, sexen var da ut av en annen verden fantastisk, så det hadde mye å si på han andre, ja. Kanskje ikke fått samme følelser om sexen var forferdelig. Tror dessverre dette er en kvinnegreie da, at man blir forelsket av slike ting. Anonymkode: 309f9...7e8 1
SpankMe Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 Nei. For meg er det å finne ut om vi passer sammen seksuelt, en del av veien mot en eventuell forelskelse. For meg er sex og seksuell kompatibilitet ekstremt viktig for at et forhold skal fungere på sikt. Det er ikke sex eller fysisk intimitet som gjør at jeg får følelser. Det er nok mye mer sammensatt. Det handler om personen i sin helhet. Nå spørs det jo hva man legger i det å "få følelser", men hvis det er forelskelse du sikter til, så er det noe som for meg tar tid å utvikle. Da må jeg bli kjent med alle de ulike delene av en mann, og tenke at dette er en jeg ønsker å være sammen med. Følelser oppstår når jeg ser for meg en fremtid. Han jeg datet sist hadde jeg fantastisk seksuell kjemi med. Virkelig helt sinnssykt bra. Men etterhvert som vi ble bedre kjent, så var det flere sider ved ham som gjorde at han ikke var noe å satse på for meg, og jeg fikk aldri noen følelser for ham. 2
annebanane Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 (endret) SpankMe skrev (På 27.7.2019 den 12.46): 👏Widget spanWidget span Endret 20. august 2022 av Moonwalker 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 Jeg mister iallefall interessen når sexen er dårlig. Men sånn ellers må jeg like mannen godt for å ha sex med ham, og de jeg har likt best har jeg også hatt best sex med. Anonymkode: d5a57...a65 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #10 Skrevet 27. juli 2019 Ja, det har skjedd med meg. Har datet en fin mann og var interessert i han. Men ble forelsket først etter sex. Med en gang og helt storm forelska. Anonymkode: 7f199...f79 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 7 timer siden, #Rasshøl skrev: Jeg er garantert skada av fortiden. Og for å si det enkelt, The chase is better than the catch. Skjønner. Anonymkode: a0506...760 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #12 Skrevet 27. juli 2019 Ja. Virkelig god sex fyrer opp følelsene mine som bare det. Har vel nettopp gått i den «fella» nå, faktisk. Synd, for vi kommer aldri til å bli sammen. Anonymkode: b3293...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #13 Skrevet 27. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du en som kunne fått følelser med èn gang etter første sex, hvis sexen var god? (Si dere hadde hatt en del kontakt med hverandre, men aldri hatt sex tidligere). Anonymkode: a0506...760 ja jeg blir forelsket i mannen etter sex. Anonymkode: 5f56f...12e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #14 Skrevet 27. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mister iallefall interessen når sexen er dårlig. Men sånn ellers må jeg like mannen godt for å ha sex med ham, og de jeg har likt best har jeg også hatt best sex med. Anonymkode: d5a57...a65 Enig. Anonymkode: a0506...760 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #15 Skrevet 27. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har skjedd med meg. Har datet en fin mann og var interessert i han. Men ble forelsket først etter sex. Med en gang og helt storm forelska. Anonymkode: 7f199...f79 Så hyggelig!😍 Deilig følelse. Anonymkode: a0506...760 2
Hr. Aktiv Skrevet 27. juli 2019 #16 Skrevet 27. juli 2019 Går ikke til sengs med noen før jeg vet jeg blir forelsket i henne.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #17 Skrevet 27. juli 2019 46 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Går ikke til sengs med noen før jeg vet jeg blir forelsket i henne. Godt det fortsatt finnes noen med moralen i behold. Enig med deg! Anonymkode: 2a743...87a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #18 Skrevet 28. juli 2019 Nei, hadde en fantastisk FF for en stund tilbake, vi hadde god sex, og jeg likte henne veldig godt, men det var ingen forelskelse der i gården. Anonymkode: c7bb1...8d0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #19 Skrevet 28. juli 2019 Det er rart, men skikkelig god sex har faktisk skremt meg fra videre kontakt. Det var himmelsk der og da, men skremmende etterpå, når første gangen med en fyr var helt rå... greide ikke forholde meg til den superkjemien vi fikk i senga etterpå. Skjedde spesielt to ganger og nå når jeg er litt mer voksen og litt mindre relasjonsskada lurer jeg ofte på hva som kunne ha blitt... Så på én måte fikk jeg nok følelser, men det var følelser jeg ikke greide å håndtere. Mye enklere å innlede et forhold med klønete og halvdårlig sex for da følte jeg at vi var mennesker som skulle skape noe sammen, ikke noen som traff hverandre i en uforståelig eksplosjon av hormoner og kjemi... Fucked up, I know. Anonymkode: 8be94...96e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #20 Skrevet 28. juli 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er rart, men skikkelig god sex har faktisk skremt meg fra videre kontakt. Det var himmelsk der og da, men skremmende etterpå, når første gangen med en fyr var helt rå... greide ikke forholde meg til den superkjemien vi fikk i senga etterpå. Skjedde spesielt to ganger og nå når jeg er litt mer voksen og litt mindre relasjonsskada lurer jeg ofte på hva som kunne ha blitt... Så på én måte fikk jeg nok følelser, men det var følelser jeg ikke greide å håndtere. Mye enklere å innlede et forhold med klønete og halvdårlig sex for da følte jeg at vi var mennesker som skulle skape noe sammen, ikke noen som traff hverandre i en uforståelig eksplosjon av hormoner og kjemi... Fucked up, I know. Anonymkode: 8be94...96e Vet du hva, jeg forstår deg 100%, det blir nesten for intenst. Deilig, men intenst og fryktelig skummelt, så samme hvor mye følelser man har eller hvor perfekt det var tør man nesten ikke se personen igjen, og sliter med å håndtere de eksplosive følelsene jeg og. Så hjelper det ikke når man nærmest ser motparten som en Gud etterpå, skummelt å forholde seg til og det skaper litt angst rett og slett. Kjenner du deg igjen i noe av dette? Kanskje man bare beskytter seg selv fordi man tenker at man ender opp ekstra såret når det er så sterke følelser i sving. Anonymkode: 309f9...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå