AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Ja, som tittelen sier - kan man det? Jeg og mannen var veldig uforsiktige med prevensjon for 3 uker siden, 4 dager før eggløsning og ifølge Flo-appen min så var det da sjanse for å bli gravid. Tenkte ikke noe mer over det, da jeg ikke har de beste forutsetningene for å bli gravid. Men den siste uken/halvannen har jeg hatt endel mensmurringer, vært trøtt, tisset litt mer enn vanlig og vært veldig kvalm. Er også litt mer var på lukter.. For tre dager siden, to dager over tiden, fikk jeg mensen - men symptomene er der fortsatt, om ikke sterkere og kvalmen er verre. Og mensen er ikke som den pleier, lite blødninger, ingen smerter. Kan jeg være gravid, selv om jeg har mens? 🙈 Anonymkode: f3e03...927
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Du får ta en test, da. Noen blør i svangerskapet - det er per definisjon ikke menstruasjon, men kan tolkes som det dersom en ikke vet om graviditeten. Hvis det er krise å bli gravid, ville jeg valgt sikrere prevensjon. Anonymkode: aedb4...3e0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ta en test, da. Noen blør i svangerskapet - det er per definisjon ikke menstruasjon, men kan tolkes som det dersom en ikke vet om graviditeten. Hvis det er krise å bli gravid, ville jeg valgt sikrere prevensjon. Anonymkode: aedb4...3e0 Hvor står det at det er krise? Blir aldri overrasket over hvor lite hyggelige anonyme brukere er her inne😏 Ha en flott dag! Ts Anonymkode: f3e03...927
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 Ta en test Jeg hadde hatt mens-lignende blødning da mensen skulle kommet i mine svangerskap. Jeg hadde nesten sterkere menssmerter enn normalt, men blødningen var svakere og mer kortvarig. Jeg kunne trodd det var en litt rar menstruasjon hvis jeg ikke hadde testet. Anonymkode: 264fe...3b6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 Det er fullt mulig å blø i svangerskapet, men det vil da ikke kalles en menstruasjon. Den eneste måten å finne ut av dette på er å ta en test. Anonymkode: 217e5...57e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 På 27.7.2019 den 9.45, AnonymBruker skrev: Hvor står det at det er krise? Blir aldri overrasket over hvor lite hyggelige anonyme brukere er her inne😏 Ha en flott dag! Ts Anonymkode: f3e03...927 Overhodet ikke slemt ment, beklager, og det står heller ingenting i hovedinnlegget som gjør at jeg tolker at det er krise, derav mitt "hvis". De fleste som bruker prevensjon, gjør det jo for å unngå graviditet. Håper testen får ønsket resultat, og ha en riktig trivelig dag du også. Anonymkode: aedb4...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå