AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Har ikke noe særlig erfaring med sexleketøy, og har aldri brukt det ilag med mannen. Er 32 år om det har noe å si. Har egentlig bare hatt en liten,fingersize ting som vibrerer. Den er flere år gammel og lite brukt. Har aldri hatt noe særlig behov for leketøy, da jeg ikke onanerer noe særlig. Trist og kjedelig vil nok mange si. Men nå, etter endel samtaler med forskjellige venninner har jeg forstått at det er helt krise at jeg ikke har noe,da de selv har nattskuffen full. Føler meg jo litt unormal. Så jeg har bestilt en mini-womanizer...! Den skal visst være veldig bra. Også har det seg sånn at sexlivet med mannen går litt trått for tiden. Dvs, omentrent ingen sex. Det jeg sitter å lurer på nå er om denne leksaken kan være et friskt pust. Problemet mitt er sjenanse😱 Eller skam om du vil. Jeg har prøvd å forestille meg settingen, og jeg blir rett og slett flau. Vet ikke hvor denne skammen kommer fra, da jeg vokste opp i et ganske åpent hjem. Men på en eller annen måte har jeg fått det for meg at man ikke skal være vulgær eller vise kåtskap. At alle andre gjør det syns jeg er kjempeflott! At folk er åpne og lekne. Men JEG kan ikke være sånn. Når andre snakker om bruken av sexleketøy høres det ut som det mest naturligste i verden,mens jeg selv kan ikke bruke det SAMMEN med kjæresten. Jeg liker ikke tanken på at han skal bli fokusert på det og vil se på, eller at han skal se hvordan jeg gjør det. Blir helt klein av det. Hvordan kommer man over denne skammen? Jeg vet han han VIL at jeg skal gjøre det, noe som gjør det enda vanskeligere,siden det blir sånn fokus på det. Huff...føler meg som en idiot.. Anonymkode: d556c...134
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Har dere snakket om dette? Altså å bruke leketøy sammen? Tror det kan være en fin start. Også tror jeg kanskje bare du må øve deg litt på å fremstå mer kåt og vulgær, så blir det enklere for hver gang. Anonymkode: c31f4...f91 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Vi har snakket om det ja,men det er en stund siden. Problemet er at vi kan snakke om veldig mye vi har lyst til(seksuelt), men blygheten min fører til at det bare blir med praten for det meste. Så fort jeg sier at jeg kunne tenkt meg dét eller det, så oppstår det en form for prestasjonsangst. Ikke fordi jeg tror han forventer fyrverkeri, for egentlig tror jeg han bare vil gjøre nye ting for the fun of it. Det er JEG som har et problem. Så fort jeg prøver å vise litt selvtillit i senga blir det bare kleinhet og dårlig stemning. TS Anonymkode: d556c...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå