MHV Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 (endret) Hei, jeg lurte på hvor man får tak i den delen som gjør at du kan 'tilte' vinduet? (Og eventuelt hva den delen heter) Vinduet er sikkert over 30+ år. Fant ikke et bedre bilde, men trenger én på høyre og venstre side sånn at det kan bare åpnes én vei. Tusen takk Endret 26. juli 2019 av MHV
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Regner med du må gå til en byggevareforretning, eller til produsenten av vinduet. Pass på at du vet akkurat hvilket vindu du har, så de slipper å bestille feil del. Anonymkode: 71bfd...3a8
MHV Skrevet 26. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2019 0 Advanced issues found ▲ 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regner med du må gå til en byggevareforretning, eller til produsenten av vinduet. Pass på at du vet akkurat hvilket vindu du har, så de slipper å bestille feil del. Anonymkode: 71bfd...3a8 Vet du hva delen heter?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 2 minutter siden, MHV skrev: Vet du hva delen heter? Nei, men det gjør antakelig begge de to jeg nevnte. Vis dem et bilde så skjønner de hva du er ute etter. Tviler på at dette er en standarddel, altså. Hver produsent har sine deler, og forskjellige deler på forskjellige vindusmodeller etter hvert som teknologien forbedres. Jeg tror derfor ikke det bare er å gå på nett og bestille en standarddel fra en liste, her må du vite at du får tak i riktig del. Anonymkode: 71bfd...3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå