Gå til innhold

Første kysset ditt ;)

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

tenkte at denne tråden kunne ha endel morsomme historier...

Mitt føste kyss ja... hadde regulering i lang tid og turte ikke å kysse pga det..hehe..men føste gangen min var vel da jeg ble plassert på et rom med en jeg var kjempe forelska i...så endte det med at vi kyssa hele natten.. da han stakk tunga si i munnen min husker jeg at jeg tenkte: så det er sånn man kysser..

hehe... *gode minner*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt aller første kyss var da jeg var 8 eller 9 år gammel tror jeg. Husker jeg lå i samme sovepose som han, og vi hadde fått lov til å sove på hemsen på hytta. Jeg husker han spurte om han kunne gi meg ett nattakyss, og før jeg rakk å si noenting så stakk han tunga langt neddi halsen på meg!! Husker jeg ble kjempesint og klatret ned fra hemsen, tok vekk stigen og lot han sitte der å skrike etter bestefaren min for hjelp i flere timer. :sjarmor: Nå synes jeg litt synd på gutten,spesielt siden han hadde høydeskrekk,hehe!

Mitt første (frivillige) kyss var da jeg gikk i 7 klasse, med en gutt jeg var veldig forelska i husker jeg. Synd hele barneskolen visste det dagen etter :roll: .hehe..

Skrevet

Jeg tvangskysset en gutt i barnehagen, jeg. Han begynte å gråte, stakkar, og ble mobbet av storebroren sin.

*barndoms-overgriper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...