Gå til innhold

Suge kuk?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

❤️❤️❤️❤️ Suge kuk å svelge ♥️♥️♥️

Anonymkode: 8db48...edb

Ja!!!😍😍😍

Anonymkode: 1132b...4a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare ordet suge kuk gjør meg kåt og våt😍smaken av en manns lem er helt ubeskrivelig😍jeg elsker synet og smaken av penis🙈🙈🙈håper ingen ser ned på meg for det😐

Endret av barbent
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, barbent skrev:

Bare ordet suge kuk gjør meg kåt og våt😍smaken av en manns lem er helt ubeskrivelig😍jeg elsker synet og smaken av penis

Kommer du innom da 

Anonymkode: b8c40...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å suge fordi det er så fint å gi mannen nytelse, gjøre han kåt, at han kommer i munnen min/på meg osv. Er jo ingenting som er deiligere enn å suge en mann som tydelig nyter det. Dessuten er en hard og ren pikk kjempe deilig å ha i munnen. Ballene er også gode å kysse og suge på. Men det beste er som sagt mannen som nyter det, samt at jeg føler meg så bra som får han til å ha det så fint om du skjønner.. Det er så turn on, blir søkk våt hver gang. Et greit forspill for meg er rett og slett å suge mannen... 😅 Men, sant skal sies, om han bare ligger der og ser i taket uten å si noe, ikke stryker meg på håret eller holder meg på hodet eller er borti meg generelt og ikke viser at han nyter det, da er det ikke gøy. 

Anonymkode: a1475...037

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, barbent said:

Bare ordet suge kuk gjør meg kåt og våt😍smaken av en manns lem er helt ubeskrivelig😍jeg elsker synet og smaken av penis🙈🙈🙈håper ingen ser ned på meg for det😐

Ts her, ja er så vanvittig deilig og godt!!

Ser ikke ned på deg overhodet, elsker det like mye selv,bare nydelig!!!😍🥰😍

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, ja er så vanvittig deilig og godt!!

Ser ikke ned på deg overhodet, elsker det like mye selv,bare nydelig!!!😍🥰😍

😘😘❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 28.7.2019 den 1.19, barbent skrev:

Nei kost at du liker det da smask😋

Anonymkode: 99a8e...331

Skrevet

Koneemne.

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2019 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt rart jeg også. Trur aldri jeg har møtt en mann som påstar han ikke liker å slikke vagina, eller i det minste ikke har noe i mot det.

Men har hørt om, og selv vært med, veldig mange kvinner som ikke liker å suge penis.

Dette er bare anekdotisk bevis, selvsagt, men jeg trur det er noe i det. Men hva som er grunnen aner jeg ikke. Det er da vitterlig mer smak på vagina enn penis, så det med sæd trur jeg ikke noe på.

Anonymkode: 7db44...15f

Jeg har en mann som ikke liker å slikke og derfor heller ikke gjør det.

Jeg suger gjerne, liker det godt. Men jeg vil ikke ha spruten i munn, da brekker jeg meg. Det kommer mye og fort, det er varmt, slimete og smaker rart. Men bortsett fra det, så suger jeg mer en gjerne.

Anonymkode: e2ea9...438

Skrevet
12 minutter siden, jabx skrev:

Koneemne.

Tja😂 vet nå ikke jeg😜

AnonymBruker
Skrevet

Suge kuk er to ord 😜

Anonymkode: 79f26...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...