Gå til innhold

Suge kuk?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det egentlig så mange damer som ikke liker å suge kuk og få masse sæd i munnen?!

Hvorfor liker du det ikke?!

Hvis du liker det, hvorfor liker du det?!

Anonymkode: 1132b...4a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Homofile menn liker mye mer å suge enn det mange damer gjør, det er hvertfall min erfaring 😊

💜💙💚💛🧡

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke fordi jeg brekker meg, klarer ikke hverken å ha noe så stort i munnen eller konsistens/smak på sæden. 

Anonymkode: 82aed...249

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg antar at de bare ikke liker det. For andre ja, slå dem på 🤷‍♂️

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik at jeg liker det generelt. Men jeg elsker å gjøre det når jeg har sex med en jeg har følelser for eller én som er i mine øyene ekstremt atraktiv.

Jeg har hatt 2 ganger sex med menn som jeg ikke har hatt noen følelser for, som hadde helt fint utseende (men jeg ikke ble nok fisysk tiltrukket) og da fikk ingen lyst å suge dem og såklart har ikke gjort det. 

Men i 2 andre tilfeller ( fast forhold med kjærlighet i bildet og den andre- ekstremt atraktiv mann i mine øyene på dette tidspunktet)var helt omvendt. Jeg ble sykelig opphisset bare med tanken om dette. Det har gitt  meg enormt stor nyttelse. Jeg klarte også  å få orgasme av det. Sykelig deilig. Fortsatt når jeg minner meg om det blir enormt kåt av det. 

Nydelig.  Men hvorfor- anner ikke..

Anonymkode: 10a95...106

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke slik at jeg liker det generelt. Men jeg elsker å gjøre det når jeg har sex med en jeg har følelser for eller én som er i mine øyene ekstremt atraktiv.

Jeg har hatt 2 ganger sex med menn som jeg ikke har hatt noen følelser for, som hadde helt fint utseende (men jeg ikke ble nok fisysk tiltrukket) og da fikk ingen lyst å suge dem og såklart har ikke gjort det. 

Men i 2 andre tilfeller ( fast forhold med kjærlighet i bildet og den andre- ekstremt atraktiv mann i mine øyene på dette tidspunktet)var helt omvendt. Jeg ble sykelig opphisset bare med tanken om dette. Det har gitt  meg enormt stor nyttelse. Jeg klarte også  å få orgasme av det. Sykelig deilig. Fortsatt når jeg minner meg om det blir enormt kåt av det. 

Nydelig.  Men hvorfor- anner ikke..

Anonymkode: 10a95...106

Nei liker det ikke generelt jeg heller!!

Men med den jeg er glad i!♥️

Så godt å få en steinhard kuk i munnen, silkemyk hud, kjenne hvor lyst han har, å suge og slikke han, kjenne sæden kommer sprutende inn i munnen, svelge og slikke han helt ren etter å ha sett all nytelsen det gir han å komme sånn inni meg, syns det er bare super deilig!!

Sist gang jeg gjorde det, med noen som jeg er vanvittig tiltrukket av, sto han på knærne over meg mens jeg sugde han, og han måtte støtte seg i veggen for å holde seg oppreist etterpå, sinnsykt heftig utløsning, blir utrolig kåt selv av å tenke på det!!😍

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er intimitet level 5 for meg. Dvs vi må ha en greie gående, hatt sex noen ganger først, og jeg må like det (ham, kjemien mellom oss, sexen) før jeg går ned på en mann ass. Når det er på plass elsker jeg å suge. Når det ikke er på plass er det motbydelig.

Anonymkode: 3c202...0a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt rart jeg også. Trur aldri jeg har møtt en mann som påstar han ikke liker å slikke vagina, eller i det minste ikke har noe i mot det.

Men har hørt om, og selv vært med, veldig mange kvinner som ikke liker å suge penis.

Dette er bare anekdotisk bevis, selvsagt, men jeg trur det er noe i det. Men hva som er grunnen aner jeg ikke. Det er da vitterlig mer smak på vagina enn penis, så det med sæd trur jeg ikke noe på.

Anonymkode: 7db44...15f

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes det er litt rart jeg også. Trur aldri jeg har møtt en mann som påstar han ikke liker å slikke vagina, eller i det minste ikke har noe i mot det.

Selvfølgelig er det mange menn som ikke liker å slikke dama, det er bare ikke like akseptert å si det

Anonymkode: b97a3...8a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men har hørt om, og selv vært med, veldig mange kvinner som ikke liker å suge penis.

Dette er bare anekdotisk bevis, selvsagt, men jeg trur det er noe i det. Men hva som er grunnen aner jeg ikke. Det er da vitterlig mer smak på vagina enn penis, så det med sæd trur jeg ikke noe på.

Anonymkode: 7db44...15f

De fleste kvinner jeg kjenner syns det er motbydelig å suge kuk! 

Men er det ikke bare nydelig å få gi den nytelsen til en mann?!

Mener, når han slikker og suger i seg saftene mine med stor glede, for å tilfredsstille meg og gi meg maks nytelse, før han penetrerer meg, så gjør jeg med ditto glede og lyst det samme for han, det er jo en selvfølge..!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker det fordi jeg elsker å se mannen kåt og komme. Liker jo å bli slikket selv, så vil også gi noe tilbake ;) Blir kjempekåt av å suge.

Anonymkode: dd424...01b

• Liker 2
Gjest bloody
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste kvinner jeg kjenner syns det er motbydelig å suge kuk! 

Men er det ikke bare nydelig å få gi den nytelsen til en mann?!

Mener, når han slikker og suger i seg saftene mine med stor glede, for å tilfredsstille meg og gi meg maks nytelse, før han penetrerer meg, så gjør jeg med ditto glede og lyst det samme for han, det er jo en selvfølge..!!

nettopp! å ikke suge er en STOR dealbreaker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å suge hvis det er «riktig» mann og han har god hygiene.

Jeg likte ikke å suge eksen min fordi han alltid smakte enten skittent eller for mye såpe og ellers ikke oppførte seg så ok. Jeg var aldri bra nok seksuelt for ham, og med ham følte jeg meg bare dårlig og mislykka i senga. Jeg hatet sex og trodde jeg var aseksuell.

Nå holder jeg på med en mann som jeg synes er utrolig sexy og som viser med hele seg at han vil ha meg. Han er helt over seg av ekstase når jeg suger ham, og jeg blir usedvanlig kåt av å gjøre det. Det er så deilig! Vi har så bra sex, og det eneste problemet nå er at vi treffes altfor sjelden. Jeg kunne lett både ligget med og sugd ham flere ganger om dagen, hver eneste dag. Føler meg som en nymfoman 🙈

Anonymkode: e1aad...abd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det egentlig så mange damer som ikke liker å suge kuk og få masse sæd i munnen?!

Hvorfor liker du det ikke?!

Hvis du liker det, hvorfor liker du det?!

Er vell  mere deg dem ikke liker, jeg har ikke fått sammme inntrykk🙂🥳🥳😎.

Anonymkode: 2635e...1c4

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Å suge er det ikke mange som sier nei til men å svelge er det ikke alle som vil. Noen er vel bare litt fisefine😂 Det er naturlig å like det når det er en du tenner på/liker. Noen liker faktisk smaken på spermen også. 

Endret av Kvelertak
AnonymBruker
Skrevet

Liker å suge kuk, men ikke svelge spermen! Er jeg fisefin da?....

Anonymkode: 69c88...ab1

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor liker ikke noen klovner? Hvorfor liker ikke noen gammalost? Og hvorfor i alle dager liker ikke noen smaken og konsistensen på blodpudding?

Smaken er som baken. Den er delt. Noen kan ganske enkelt ikke fordra den seige og slimete konsistensen på sæd. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Smak, konsistens, og ikke minst at sæden skytes ut med en hastighet på 45 km/t 😳

3 gode grunner til å ikke like det. 

Anonymkode: 26b2d...5ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er vell  mere deg dem ikke liker, jeg har ikke fått sammme inntrykk🙂🥳🥳😎.

Anonymkode: 2635e...1c4

Jeg er en kvinne..😏😉

Ts

AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️❤️❤️ Suge kuk å svelge ♥️♥️♥️

Anonymkode: 8db48...edb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...