AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden. Vi er prøvere, men dette har egentlig ikke noe med prøving å gjøre sånn direkte. Hver syklus nå er menstruasjon mer og mer forsinket. Først var det tre dager, så fem, så syv, så ni og nå har det gått ti dager over uten menstruasjon. Jeg er ikke gravid. Hvorfor blir syklusene lenger og lenger? Anonymkode: d2929...f1e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Tester du for eggløsning? Hvis eggløsningen forskyver seg, så forskyver også menstruasjonen seg tilsvarende. Hvis du vet når eggløsningen er og hvor lang lutealfase du har, så vil du kunne vite når menstruasjonen forventes å komme. Anonymkode: 36aa6...115
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 Hvor lang er din normale syklus og hvor lenge har den vært stabil? Anonymkode: b7037...328
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang er din normale syklus og hvor lenge har den vært stabil? Anonymkode: b7037...328 Den har vært på 30-31 i mange år. Nå er jeg på 42 dager. Anonymkode: d2929...f1e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden. Vi er prøvere, men dette har egentlig ikke noe med prøving å gjøre sånn direkte. Hver syklus nå er menstruasjon mer og mer forsinket. Først var det tre dager, så fem, så syv, så ni og nå har det gått ti dager over uten menstruasjon. Jeg er ikke gravid. Hvorfor blir syklusene lenger og lenger? Anonymkode: d2929...f1e Hører hjemme på kropp og helse. Du bør snakke med lege og få undersøkt om du nærmer deg overgangsalderen eller noe annet. Psyken kan og være forklaringen, hvem vet Anonymkode: ee82b...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå