AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Min mann gikk fra meg i fjor sommer etter 18 års samliv. Han har ny kjæreste. Jeg hadde et veldig godt forhold til hans foreldre og søsken med familier. De bor på en annen kant av landet. Jeg savner dem så fælt. Er det vanlig å holde kontakten med dem etter man er skilt? Det er så leit og jeg savner å besøke dem men nå kan jeg jo ikke det mer fordi den nye kjæresten har tatt min plass. Vi har barn sammen. Anonymkode: 741c1...406
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 💕Så leit å høre Har ingen erfaring eller tips, dessverre. Har dere null kontakt? Meldinger/fb? Anonymkode: 07ca1...205
Blingblingtahei Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Send de en mld og hør, kanskje de savner deg også!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 Synes det er innafor med kontakt når de har vært svigerfamilien din i 18 år, i tillegg til at de er onkel/tante/besteforeldre til dine barn. 💗 skjønner deg godt, det er så vondt. Man mister jo ikke bare partner men en hel familie Anonymkode: 4d9b1...385 11
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 Jeg pleier å sende litt meldinger av og til med litt bilder av barna og noe vi har gjort sammen. Ringer dem når de har bursdag. Da jeg var på ferie med barna vippset de penger til barna så de kunne kjøpe seg noe. Men det er vanskelig å fortelle at jeg savner dem. Er redd for å bryte sammen. Anonymkode: 741c1...406
snoren Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å sende litt meldinger av og til med litt bilder av barna og noe vi har gjort sammen. Ringer dem når de har bursdag. Da jeg var på ferie med barna vippset de penger til barna så de kunne kjøpe seg noe. Men det er vanskelig å fortelle at jeg savner dem. Er redd for å bryte sammen. Anonymkode: 741c1...406 Kanskje de ikke har tatt så mye kontakt med deg av respekt for sønnen sin? Kanskje de bare trenger et spark i ræven og at de egentlig savner deg og. Høres jo ut som at dere hadde et bra forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 Ser ingen grunn til at dere ikke kan ha kontakt eller treffes, du og eksen har et barn sammen i tillegg til at dere har vært sammen i 18 år. Kjør på, ta kontakt 😊 Anonymkode: 50bc5...a37 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 Min mormor og morfar, og farmor og farfar har enda kontakt. 28 år etter skilsmissen til mine foreldre Anonymkode: cfdae...012 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 14 timer siden, Blingblingtahei skrev: Send de en mld og hør, kanskje de savner deg også! Det er ikke sikkert. Anonymkode: 0228b...136
Ulrikke Skrevet 27. juli 2019 #10 Skrevet 27. juli 2019 Mine svigerforeldre har fortsatt god kontakt med mammaen til mine stebarn! Jeg synes overhodet ikke det er noe rart, tvert i mot! Du trenger kanskje ikke si at du savner dem, dersom det er vanskelig, men det går an å fortelle dem hvor hyggelig du synes det er å snakke med dem/se dem osv når det faller seg sånn! Nå er det riktignok snart 18 år siden det ble slutt mellom min samboer og henne, men jeg syntes det var naturlig da vi møttes også! Jeg har aldri vært av den sjalu typen, og tenkt at det gagner barna at farmor og farfar kjenner mamma! Vær ydmyk og "slipp til" den nye, men hold kontakten med dem! 4
Blingblingtahei Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert. Anonymkode: 0228b...136 Tror jeg sa kanskje 😜 vet man neppe før man har tatt kontakt.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #12 Skrevet 27. juli 2019 Jeg har kjempegod kontakt med eksens familie. Vi har tre barn sammen og ble skilt for 14 år siden. Reiser og besøker dem, og de besøker meg og barna. Anonymkode: e8463...290 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 Svigerforeldrene mine elsket dama til svigerbror, og ble nok mest knust av alle ved bruddet. De savnet/savner henne hele tiden, da hun flyttet til hjemplassen sin (halvveis til andre siden av landet) etter de fikk solgt huset. De har to barn sammen som er her så ofte som mulig. Og svigers drar dit av og til. De har et veldig godt forhold. Jeg ville sendt en melding om jeg var deg. Etter 18 år vet du hvordan du blir tatt i mot. Anonymkode: bd436...60e 2
Tatja Skrevet 28. juli 2019 #14 Skrevet 28. juli 2019 På 26.7.2019 den 23.00, AnonymBruker skrev: Min mann gikk fra meg i fjor sommer etter 18 års samliv. Han har ny kjæreste. Jeg hadde et veldig godt forhold til hans foreldre og søsken med familier. De bor på en annen kant av landet. Jeg savner dem så fælt. Er det vanlig å holde kontakten med dem etter man er skilt? Det er så leit og jeg savner å besøke dem men nå kan jeg jo ikke det mer fordi den nye kjæresten har tatt min plass. Vi har barn sammen. Anonymkode: 741c1...406 Når dere har barn sammen, syns jeg det vil være bra med kontakt videre. Får håpe at din ex og hans fam. også synes det. 1
Roseus Skrevet 28. juli 2019 #15 Skrevet 28. juli 2019 Bare koselig å holde kontakten videre. Mammaen min har bedre kontakt med pappa sine søsken, enn han selv. Og sånn har det vært de siste 15 årene. Eneste jeg tror at jeg ville gjort var å tatt en prat med eks først. Bare så han og ny er forberedt og ikke tror det er din måte å «vinne» han tilbake på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå