AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Hei, jeg er en jente på 31 år. Alltid fått høre at jeg alltid er så positiv, omgjengelig, støttende, glad og en god venn. Jeg er veldig opptatt av å bli godt likt av de fleste og takler dårlig dersom noen ikke liker meg. Men av den grunn strekker jeg meg veldig langt for alle andre. Har siste årene opplevd at noen bare stenger meg ute. Og det sårer meg. Forstår ikke hva jeg har gjort? Anonymkode: 36527...faf
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Det er ingen her inne som kan svare på hva du har gjort, siden ingen kjenner til deg eller situasjonen. Mulighetene er mange! Du burde legge vekk ditt store behov for å bli likt, det kan virke slitsomt for andre. Uansett er det sånn det bare er noen ganger, man kan ikke like alle. Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre i det hele tatt, er ikke alle som kommer over ens. Anonymkode: d770c...9ae 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen her inne som kan svare på hva du har gjort, siden ingen kjenner til deg eller situasjonen. Mulighetene er mange! Du burde legge vekk ditt store behov for å bli likt, det kan virke slitsomt for andre. Uansett er det sånn det bare er noen ganger, man kan ikke like alle. Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre i det hele tatt, er ikke alle som kommer over ens. Anonymkode: d770c...9ae Nei, forstår det. Men jeg har liksom ikke gjort noe, men hvordan bli kvitt det behovet? Prøver liksom å tenke annerledes men uansett ender jeg opp med å gruble meg ihjel. Anonymkode: 36527...faf
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, forstår det. Men jeg har liksom ikke gjort noe, men hvordan bli kvitt det behovet? Prøver liksom å tenke annerledes men uansett ender jeg opp med å gruble meg ihjel. Anonymkode: 36527...faf Er ikke sikkert dere klikker bare? Det vet jeg ikke, har aldri hatt det behovet. Selv trekker jeg meg unna folk med et sterkt behov for å bli likt hvis vi ikke klikker og personen gjør alt for å bli likt, for meg oppleves det bare som innpåslitent. Prøv å tenke at alle kan ikke like alle, det får du ikke gjort noe med. Så trenger ikke ha noe med deg å gjøre i det hele tatt. Må bare spørre.. Er det sånn at du liker alle? Anonymkode: d770c...9ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå