Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #1 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei! Er det noen som har erfaring med Feng Shui-prinsippene hjemme? Jeg har en bok om det, og når jeg tenker etter, sammenfaller mange av prinsippene der med det jeg selv føler "er riktig". Er det noen andre som har opplevd det, eller som har hatt en konsulent hjemme for hjemmeråd? Og hvor mye koster det sånn omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 9. mai 2005 #2 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg vet dessverre ikke priser osv. Men jeg har besøkt et hjem som er innredet etter Feng Shui prinsipper. Jeg tror neppe at de som bodde der var mer lykkelig enn andre eller ble rikere , men det var et veldig behagelig hjem å være i. Der var liksom så god flyt i rommet, ingen spisse hjørner, enkelt å bevege seg rundt, åpent og luftig. Kort sagt: lekkert! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 9. mai 2005 #3 Del Skrevet 9. mai 2005 Her finner du endel informasjon: http://www.fengshuinorge.no/privat/Fengshui.htm Mye av de prinsippene som brukes i Feng shui, passer med det intuisjonen vår sier oss. F.eks ble husene våre bygget på bestemte plasser i naturen uten at forfedrene våre kjente til Feng Shui. Forskjellen er at kineserne laget forklaringer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå