Gå til innhold

Hvem bør vinne Fagerstrand?  

1. 1. Hvem bør vinne Fagerstrand?

• Kurt og Edel
      5
    • Stine og Anders
      35
    • Reidar og May Britt
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart finale i Fagerstrand og 3 par igjen. Hvem syns du bør vinne og hvorfor?

Jeg syns Edel og Kurt bør vinne. De har stått i mot flere allianser og ikke dolket noen i ryggen. Syns de er verdige vinnere som har stått på og jobbet hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stine og Anders, helt klart. Reidar og May Britt trenger jeg vel ikke forklare hvorfor ikke bør vinne. Edel og Kurt liker jeg ikke, særlig etter at de stemte med Reidar & Co forrige gang.

Skrevet

Stine og Anders! Definitivt.

Unge.... med maaaange år i huset foran seg... :wink:

Har ikke så mye imot Edel og Kurt (bortsett fra Kurts manglende tro på kvinnelig arbeidskraft, da...) - men liker Stine og Anders best!

Gjest Aurélie
Skrevet

Det eneste rette er at Stine og Anders vinner! Også Stine da, som har fått innstallert drømmekjøkkenet sitt.. :) De fortjener det virkelig.

Skrevet

Stine og Anders! Jeg hadde litt lyst å stemme på Reidar og May Britt bare for løye. Men, så var det noen som hadde gjort det? Det forstår jeg ikke. :o Men, hver med sitt..

Gjest Spacegirl
Skrevet

Stine og Anders her også

Gjest Violetta
Skrevet

Stine og Anders. Fordi de rett og slett kler huset bedre enn Edel og Kurt. Det er et hus for unge folk... Reidar og May Britt fortjener ikke dette huset.

Gjest Melk
Skrevet

Er det egentlig realistisk at noen av dem kommer til å flytte dit? Alle bor andre steder i landet.

Men heier på Stine og Anders.

Skrevet

Stine og Anders.

Sjelden jeg har sett folk være så enig om noe :wink:

Julie

Skrevet
Er det egentlig realistisk at noen av dem kommer til å flytte dit? Alle bor andre steder i landet.

Men heier på Stine og Anders.

De som vinner har bo-plikt i to år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...