AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Alle disse hetses miljø hysterikerne altså 😡 Skal vi liksom sitte ta imot en haug med dumme dyre tiltak, som ikke hjelper noe, bare for at det skal gi en illusjon om at det virker? Når skal folk forstå at mye av denne miljø propagandaen hovedsakelig har som mål å skape mest mulig avgifter for folk flest? Kjenner meg frista til å begynne å kaste flere pakker med sugerør og q-tips i sjøen jevnlig, bare på trass. Håper flere blir frista til det samme. Frister å slutte å sortere søpla, samle det opp og legge det rundt på offentlige plasser også, men det er for ekkelt til at jeg gidder. Anonymkode: 1f7b8...7da 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Skulle stå møkk lei, men telefonen var teit i dag 🤨 Anonymkode: 1f7b8...7da
BiancaWhite Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 Og jeg er lei personer som skal gjøre det stikk motsatte bare for å provosere og demonstrere sin frustrasjon. Vi har alltid dere. Blir litt som noen kollegaer jeg hadde for mange år siden, de kasta søppel på gata fordi andre måtte få mer å gjøre. Eller de som griser til bordet på kafeen, fordi de mener at de ansatte har for lite å gjøre. Det er da så jævla enkelt å bare rydde litt etter seg selv! Det er bevist at plast og mye annet er skadelig for naturen, dyr som får det i seg, som igjen fører til smerte og sykdommer. Greit nok at det er litt irriterende med mennesker som plutselig skal følge flokken fordi det ble "in", men noen av oss skjønte dette lenge før det ble en debatt. Man kan fort bli lei når "alle" plutselig følger det samme, men det er vel bedre at vi faktisk får opp øynene før det er helt forsent. Finn andre ting p demonstrere mot, du driter deg ut om du skal begynne å kaste qtips og sugerør på gata... kjøp de dyreste, så du bruker litt ekstra penger 16
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 Idioti. Latterlig at du ikke evner å skjønne at plastforsøpling faktisk er alvorlig. Plast hører ikke til i naturen! Er det vanskelig å forstå? Det er ikke særlig vanskelig eller tidkrevende å sortere søppel. Men hvis du skal være en trassig drittunge, så kan du i det minste bare drite i kildesortering og hive all søppel i restavfallet - ikke kast det i naturen... Til og med en femåring kan skjønne det. Jeg respekterer folk som ikke tror på global oppvarming, selv om jeg selv tror på det. Det er ikke sikkert vi får gjort noe med det i det hele tatt. Temperatursvingninger og naturkatastrofer har 'alltid' vært her. Men at folk mener at plast og forurensing ikke er et problem, er forbi min fatteevne. Anonymkode: f70b0...cff 8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 Jeg kaster alt i samme søppel og det skal jeg fortsette med. I tillegg rydder jeg aldri opp etter meg i naturen. Anonymkode: 6ebff...680 2
Gjest Mask Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 Det er jo motstandere som lager hysteri, om dere bare forurenser mindre og kaster mindre søppel så slipper vi jo hysteriet som dere klager så fælt om.
OPIgirl Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster alt i samme søppel og det skal jeg fortsette med. I tillegg rydder jeg aldri opp etter meg i naturen. Anonymkode: 6ebff...680 Det er idioter som dere egoister som ikke evner å se lenger enn til deres egen nesetipp som er med på å ødelegge klimaet. Dere nekter å se bevisene på ødeleggelsene selv om de er rett foran øynene på dere. Jævla natursvin. Fysj😡 4
OPIgirl Skrevet 26. juli 2019 #8 Skrevet 26. juli 2019 2 minutter siden, Slaskete Maskot skrev: Det er jo motstandere som lager hysteri, om dere bare forurenser mindre og kaster mindre søppel så slipper vi jo hysteriet som dere klager så fælt om. Helt enig. 1
Egenskap Skrevet 26. juli 2019 #9 Skrevet 26. juli 2019 Fantastisk skrevet innlegg. Jeg følger deg på den, det er en svært ødeleggende livsstil og tv propaganda som foregår daglig. Problemet er at vi i Norge skal ha politikere i fanget hele tiden, og vi som vanlige mennesker ikke skal få leve et fritt og lykkelig liv. Politikere breier seg for mye til vanlige folk, vi ønsker frihet til å leve, ikke mange avgifts poster som hele tiden skal gi støtte til enhver prosjekt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #10 Skrevet 26. juli 2019 Nei. Nå er det på tide å slutte med nye forbud og gebyrer på ditt og datt. Folk som mener vi skal slutte å spise kjøtt, mens de selv kan fly privatjet mer enn oss andre på et år, i løpet av en mnd, må i hvert fall holde kjeft. Det som er så irriterende, er folk som vil ødelegge alt som er gøy for oss andre, uten å få hverdagen og friheten sin innsnevret selv. Anonymkode: 1f7b8...7da 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #11 Skrevet 26. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster alt i samme søppel og det skal jeg fortsette med. I tillegg rydder jeg aldri opp etter meg i naturen. Anonymkode: 6ebff...680 Bra at du ikke sorterer søpla Anonymkode: 1f7b8...7da
SoWhat? Skrevet 26. juli 2019 #12 Skrevet 26. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster alt i samme søppel og det skal jeg fortsette med. I tillegg rydder jeg aldri opp etter meg i naturen. Anonymkode: 6ebff...680 Hvorfor skriver du ikke dette under brukernavn? Jeg kan godt fortelle deg at jeg vet det 🙂 skamfølelse heter det. Å ikke tørre stå for en så tullete kommentar. Har du det ikke helt ok? 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #13 Skrevet 26. juli 2019 2 minutter siden, OPIgirl said: Det er idioter som dere egoister som ikke evner å se lenger enn til deres egen nesetipp som er med på å ødelegge klimaet. Dere nekter å se bevisene på ødeleggelsene selv om de er rett foran øynene på dere. Jævla natursvin. Fysj😡 Jeg nekter da ingen bevis, jeg bare bryr meg ikke. Det er ikke mitt problem om noen dyr dør av plast. Det er ikke mitt problem om ting ikke sorteres optimalt. Dessuten er det ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det ekte problemet, som er mennesker som kjøper for mye. Det produserer for mye ting hvert år, samtidig som politikere ikke bygger ut fornybar energi i nærheten av fort nok. Menneskeheten er dømt til å dø uansett hva jeg gjør. Så jeg skal ikke gjøre en dritt jeg ikke vil. Anonymkode: 6ebff...680 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #14 Skrevet 26. juli 2019 4 minutter siden, OPIgirl skrev: Det er idioter som dere egoister som ikke evner å se lenger enn til deres egen nesetipp som er med på å ødelegge klimaet. Dere nekter å se bevisene på ødeleggelsene selv om de er rett foran øynene på dere. Jævla natursvin. Fysj😡 Er heller dere som er naive som stoler blindt på alt som tas opp i media. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er ganske ensidig der Anonymkode: 1f7b8...7da 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #15 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, SoWhat? said: Hvorfor skriver du ikke dette under brukernavn? Jeg kan godt fortelle deg at jeg vet det 🙂 skamfølelse heter det. Å ikke tørre stå for en så tullete kommentar. Har du det ikke helt ok? Jeg har ikke skrevet ett eneste innlegg på dette forumet uten AB, så jeg tviler veldig sterkt! 😂 Men jeg kjenner godt igjen deg, du er et serie-troll her på KG. Anonymkode: 6ebff...680 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #16 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Hvorfor skriver du ikke dette under brukernavn? Jeg kan godt fortelle deg at jeg vet det 🙂 skamfølelse heter det. Å ikke tørre stå for en så tullete kommentar. Har du det ikke helt ok? Ikke alle ønsker å bli forfulgt på forumet av sinte medbrukere i ettertid Anonymkode: 1f7b8...7da 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #17 Skrevet 26. juli 2019 Men neida, vi må drikke milkshake og brus av jælva pappsugerør! Limonaden på McDonalds kommer i plastglass med plastlokk, men sugerøret, DET skal være i papir! Så det smuldrer opp før du er halvveis. Dersom de 10 elvene her slutter å putte plast i havet så skal jeg med glede drikke fra pappsugerør, frem til da skal jeg ha med eget hver gang jeg skal på mækkærn. Anonymkode: cf5a0...9bb 3
SoWhat? Skrevet 26. juli 2019 #18 Skrevet 26. juli 2019 Dette er noe Frp"ere jeg vet om mener. De hater å betale avgifter 😆 meg selv, meg selv og MINE penger 🙂
Dolce Skrevet 26. juli 2019 #19 Skrevet 26. juli 2019 4 minutter siden, Egenskap skrev: Fantastisk skrevet innlegg. Jeg følger deg på den, det er en svært ødeleggende livsstil og tv propaganda som foregår daglig. Problemet er at vi i Norge skal ha politikere i fanget hele tiden, og vi som vanlige mennesker ikke skal få leve et fritt og lykkelig liv. Politikere breier seg for mye til vanlige folk, vi ønsker frihet til å leve, ikke mange avgifts poster som hele tiden skal gi støtte til enhver prosjekt. Frihet til å leve? Skjønner ikke hva du mener. Bor i samme land som deg, og føler ikke at jeg blir fratatt noe som helst "frihet til å leve". Eller mener du kanskje "frihet til å forsøple"? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #20 Skrevet 26. juli 2019 13 minutter siden, BiancaWhite skrev: Og jeg er lei personer som skal gjøre det stikk motsatte bare for å provosere og demonstrere sin frustrasjon. Vi har alltid dere. Blir litt som noen kollegaer jeg hadde for mange år siden, de kasta søppel på gata fordi andre måtte få mer å gjøre. Eller de som griser til bordet på kafeen, fordi de mener at de ansatte har for lite å gjøre. Det er da så jævla enkelt å bare rydde litt etter seg selv! Det er bevist at plast og mye annet er skadelig for naturen, dyr som får det i seg, som igjen fører til smerte og sykdommer. Greit nok at det er litt irriterende med mennesker som plutselig skal følge flokken fordi det ble "in", men noen av oss skjønte dette lenge før det ble en debatt. Man kan fort bli lei når "alle" plutselig følger det samme, men det er vel bedre at vi faktisk får opp øynene før det er helt forsent. Finn andre ting p demonstrere mot, du driter deg ut om du skal begynne å kaste qtips og sugerør på gata... kjøp de dyreste, så du bruker litt ekstra penger Kjøper i så fall det billigste. Jo dårligere kvalitet, jo mer drit i produktene Anonymkode: 1f7b8...7da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå