Gå til innhold

Mange trente/muskuløse menn liker tykke damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det utrolig mange veldig trente menn, som trener aktivt og ofte, som har en greie for overvektige damer? Virker som om ni av ti er slik?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som oftest har disse damene født flere unger.

Anonymkode: 6a125...532

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Miramira95 skrev:

Er det bare meg, eller er det utrolig mange veldig trente menn, som trener aktivt og ofte, som har en greie for overvektige damer? Virker som om ni av ti er slik?

Tykke? Du kan nok mene lubbne, kraftige med former.

Kan fortelle deg litt om dette, fisefine jåledokker er ofte dårlig i senga. Pga egen usikkerhet med utseendet sitt. Så har du disse litt lubbne deilige damene som er glad for å bli knullet, knallgode i senga! Har hatt flere av disse, sexen er amazing.

Anonymkode: 2a3a1...89b

• Liker 3
Skrevet

Syns ofte at jeg ser det motsatte, fine damer med feite menn, men en venninne av meg som er ganske overvektig) over 100 kg) , har en mer veltrent tynn kjæreste enn det jeg som tynn har. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en oppfattning blandt menn at litt fyldige damer er lettere å imponere og har lavere krav. Det passer veldig godt til muskuløse menn som trener nettopp fordi de har lav selvfølelse og ofte rammet av muskeldysmorfi. De tror at alt de kan få er overvektige damer. 

Anonymkode: 086b9...f57

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke født barn når jeg hadde kjærester som var trente. :)  

Disse trente mannfolka har ulike preferanser som alle andre, ser like mange trente menn med tynne damer som med feite. Men ser jo det i min omgangskrets så har de fleste trente mennene ei tjukk dame. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ni av ti er nok veldig langt fra sannheten. Men jeg vet faktisk om en godt trent mann, godt voksen, som har barn sammen med, og bor sammen med ei som er noe overvektig. Er nok ikke vekta hennes han er sammen med for å si det sånn. Hun har nok andre kvaliteter han verdsetter, som vi andre ikke kan se. Vet ikke om de er gift, men var tydelig at de lever sammen.

Anonymkode: 9cb5f...779

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tykke? Du kan nok mene lubbne, kraftige med former.

Kan fortelle deg litt om dette, fisefine jåledokker er ofte dårlig i senga. Pga egen usikkerhet med utseendet sitt. Så har du disse litt lubbne deilige damene som er glad for å bli knullet, knallgode i senga! Har hatt flere av disse, sexen er amazing.

Dette  +  at de de har en stabil psyke og godt humør, glade og bilde uten å lage unødvendig drama av "ingenting".

Anonymkode: 0534b...c9a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs? 😂😂😂 Hvorfor skal noen som bryr seg om helsen sin bli tiltrukket av noen som neglisjerer den? Nei, jeg har aldri sett en veltrent mann sammen med en overvektig kvinne. 

Anonymkode: 23c5e...5d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette  +  at de de har en stabil psyke og godt humør, glade og bilde uten å lage unødvendig drama av "ingenting".

enig i det. det er mer fornøyd med seg selv. min nåværende er lubben men fast i fisken. nydelig kvinne.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et viktig poeng! Et stabilt blodsukker og klare å kose seg med mat er alfa og omega i forhold.

Anonymkode: 220c8...cca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er dette for noe tull? At overspising er synonymt med alt det positive der, og vi som spiser når vi er sultne og tar vare på helsa har ustabil psyke osv? Tvert imot, så gjør trening psyken bedre, både mot depresjon og angst. Har også overvektige venninner som skammer seg så mye over kroppene sine at de bare skal ha sex i mørket, så all denne smørja er det mest politisk korrekte svada jeg har hørt. 

Anonymkode: 907d7...0b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange godt trente menn eller kvinner liker de de blir forelsket i, uavhengig av kropp.... (sukk, rart at det må forklares). Det er ikke nødvendigvis slik at hvis du selv liker å trene, MÅ du ha en partner med samme utseende/interesse eller som "matcher". Jeg for min del trente for min egen delog hadde ikke noen som helst tanke om at den jeg ble forelsket i skulle trene på samme måte som meg... Nå, etter noen år,.er min mann tilfeldigvis bedre trent enn meg, meg han bryr seg katta om jeg er i dårligere form enn ham. Det er MITT problem. Vi er helt vanlige folk, som de fleste folk er.... 

Anonymkode: 229b6...cb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette for noe tull? At overspising er synonymt med alt det positive der, og vi som spiser når vi er sultne og tar vare på helsa har ustabil psyke osv? Tvert imot, så gjør trening psyken bedre, både mot depresjon og angst. Har også overvektige venninner som skammer seg så mye over kroppene sine at de bare skal ha sex i mørket, så all denne smørja er det mest politisk korrekte svada jeg har hørt. 

Anonymkode: 907d7...0b7

Hvem har nevnt overspising? Typisk fordom. Og overvektige kan trene også og noen gjør det. 

Anonymkode: 220c8...cca

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Like barn leker best. Kroppsbygger og sammen med ei som og liker å trene.

Anonymkode: d33a3...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ni av ti er nok veldig langt fra sannheten. Men jeg vet faktisk om en godt trent mann, godt voksen, som har barn sammen med, og bor sammen med ei som er noe overvektig. Er nok ikke vekta hennes han er sammen med for å si det sånn. Hun har nok andre kvaliteter han verdsetter, som vi andre ikke kan se. Vet ikke om de er gift, men var tydelig at de lever sammen.

Obs. Kan også nevne at dette er det eneste paret jeg vet om. Hyggelige folk.

AnonymBruker
Skrevet

Har det aldri falt deg inn at noen mennesker velger kjæreste uavhengig av kroppsstørrelse og fasong?

Anonymkode: 7670f...34b

• Liker 2
Gjest ThotSlayer
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er en oppfattning blandt menn at litt fyldige damer er lettere å imponere og har lavere krav. Det passer veldig godt til muskuløse menn som trener nettopp fordi de har lav selvfølelse og ofte rammet av muskeldysmorfi. De tror at alt de kan få er overvektige damer. 

Anonymkode: 086b9...f57

Dette er det beste svaret i tråden. Er enig med deg.

Skrevet

De veldig trente jeg kjenner, velger seg stort sett partner med samme livsstil. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs? 😂😂😂 Hvorfor skal noen som bryr seg om helsen sin bli tiltrukket av noen som neglisjerer den? Nei, jeg har aldri sett en veltrent mann sammen med en overvektig kvinne. 

Anonymkode: 23c5e...5d3

Da har du muligens ikke sett så mye av verden enda...? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...