AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Jeg skal signere et skjema for overføring av borettslagsandeler til et annet familiemedlem. (Skjøtet er allerede overført til vedkommende hos kartverket). Pga ulike grunner så ønsker jeg ikke at hn skal vite hvor jeg bor og ønsker derfor ikke at min nye adresse skal stå oppført på skjemaet for overføring av borettslagsandeler. Har jeg mulighet/rett til å fjerne det derfra? Isåfall hvordan? Anonymkode: 77de3...b3a
stan Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Det er et internt skjema for borettslaget? Da er det opp til dem å bestemme. Hva trenger de adressen til? En mulighet kan være å bruke en c/o adresse til noen du kjenner. Eller ordne en postboks adresse, men det koster jo noe.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 På 26.7.2019 den 19.04, AnonymBruker skrev: Jeg skal signere et skjema for overføring av borettslagsandeler til et annet familiemedlem. (Skjøtet er allerede overført til vedkommende hos kartverket). Pga ulike grunner så ønsker jeg ikke at hn skal vite hvor jeg bor og ønsker derfor ikke at min nye adresse skal stå oppført på skjemaet for overføring av borettslagsandeler. Har jeg mulighet/rett til å fjerne det derfra? Isåfall hvordan? Anonymkode: 77de3...b3a Da snakker du med mottaker av skjemaet. Er det foretningsføreren? Så er det vel problemfritt å ordne. Manmå nesten snakke med rette instans når man har ett problem med et dokument av denne typen for å finne en løsning. Anonymkode: b32d8...a78
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Har du fjernet deg selv fra ulike opplysningstjenester ? Om du ikke ønsker at vedkommende skal vite hvor du bor, hjelper det lite å ikke la dette være synlig på skjemaet det er snakk om, hvis vedkommende uansett kan gjøre et enkelt google søk og finne deg. Som andre sier - for dette konkrete spørsmålet, må du ta kontakt med de det gjelder. Anonymkode: 2c496...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå