AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Når man leser de ulike trådene KG under kategorien seksualitet, er det et gjennomgangstema at så mange, spesielt damer, forsvarer de som av forskjellige grunner ikke vil ha sex, eller mener at de har all rett til å nekte sex i forholdet dersom det ikke passer, lysten er borte, etc. Eller under andre problemstillinger fraråder sex (aldersforskjeller og hva det nå måtte være av situasjoner man har viklet seg inn i). For å komme til saken: For dere som åpenbart har en negativ innstilling til sex; hvorfor i all verden er dere inne på en kategori som ene og alene handler om sex? KG har jo mange interessante kategorier. Selv er jeg inne for jeg liker sex, og liker å lese om andres «sexissues». Jeg gidder ikke å lese tråder om fluebinding, siden det interesserer meg midt i ryggen 😊 Anonymkode: 59dc8...6de 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Da er det heller du som har et problem. Kanskje et forum for spesielt interesserte hadde appelert mer til dine interesser? For mange av oss er sex mer enn noe man gjør, eller har ulike preferanser av. Ikke alle er like glad i sex bare forsi du er det. Se heller vekk fra de kommentarene du ikke liker. De har ikke noe med ditt liv å gjøre uansett. Alt man skal henge seg opp i. Anonymkode: 63736...293 8
Gjest ThotSlayer Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 Jeg liker ikke sex fordi jeg misliker tanken om å gjøre alt arbeidet før, underveis og etter sex. Da vil jeg heller hamre en spiker gjennom testikkelen min. Det frister mer enn å ha sex.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 Liker godt sex men det betyr ikkje at eg ikkje forstår at andre vil ha sex. Eit sunt sex liv innholder fornuftig grenser og alle har mulighet til å nekte sex. Å ha sex enn ikkje vil virker bere mot sin hensikt. Anonymkode: bce0a...013 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 Poenget var ikke om folk liker sex eller ikke. Spørsmålet er hva folk med en åpenbar negativ holdning til sex gjør inne på et sexforum? Anonymkode: 59dc8...6de 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget var ikke om folk liker sex eller ikke. Spørsmålet er hva folk med en åpenbar negativ holdning til sex gjør inne på et sexforum? Anonymkode: 59dc8...6de Elsker sex. Anonymkode: 84e2f...901
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #8 Skrevet 26. juli 2019 Hovedgrunnen til sex er jo formering av menneske, men gu så godt det er å formere seg🤭 Anonymkode: 793ce...299 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #9 Skrevet 26. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hovedgrunnen til sex er jo formering av menneske, men gu så godt det er å formere seg🤭 Anonymkode: 793ce...299 Takk, er det jeg sier. Sex er elsk. Anonymkode: 84e2f...901 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #10 Skrevet 26. juli 2019 Bare fordi man ikke har lyst på sex 24/7 betyr ikke det at man misliker sex... Det å si nei et par ganger er da ikke et problem? Anonymkode: 639cd...7f5 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #11 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi man ikke har lyst på sex 24/7 betyr ikke det at man misliker sex... Det å si nei et par ganger er da ikke et problem? Anonymkode: 639cd...7f5 Det er ikke et problem. Var heller ikke snakk om sex 24/7. Anonymkode: 84e2f...901
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #12 Skrevet 26. juli 2019 3 timer siden, ThotSlayer skrev: Jeg liker ikke sex fordi jeg misliker tanken om å gjøre alt arbeidet før, underveis og etter sex. Da vil jeg heller hamre en spiker gjennom testikkelen min. Det frister mer enn å ha sex. Har du hatt sex noengang? Anonymkode: f36f5...934
Gjest ThotSlayer Skrevet 26. juli 2019 #13 Skrevet 26. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har du hatt sex noengang? Anonymkode: f36f5...934 Flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #14 Skrevet 26. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man leser de ulike trådene KG under kategorien seksualitet, er det et gjennomgangstema at så mange, spesielt damer, forsvarer de som av forskjellige grunner ikke vil ha sex, eller mener at de har all rett til å nekte sex i forholdet dersom det ikke passer, lysten er borte, etc. Eller under andre problemstillinger fraråder sex (aldersforskjeller og hva det nå måtte være av situasjoner man har viklet seg inn i). For å komme til saken: For dere som åpenbart har en negativ innstilling til sex; hvorfor i all verden er dere inne på en kategori som ene og alene handler om sex? KG har jo mange interessante kategorier. Selv er jeg inne for jeg liker sex, og liker å lese om andres «sexissues». Jeg gidder ikke å lese tråder om fluebinding, siden det interesserer meg midt i ryggen 😊 Anonymkode: 59dc8...6de Man kan synes seksualitet er et interessant tema uten å ha et naivt, overforenklet, ukritisk (eller «positivt» som du sikkert kaller det) forhold til det. Anonymkode: 158f9...c23 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #15 Skrevet 26. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man kan synes seksualitet er et interessant tema uten å ha et naivt, overforenklet, ukritisk (eller «positivt» som du sikkert kaller det) forhold til det. Anonymkode: 158f9...c23 Det er forøvrig en misforståelse - både genrelt og når det gjelder dette temaet - å sette likhetstegn mellom en kritisk holdning og et «negativt» syn. Anonymkode: 158f9...c23 1
Thyra Skrevet 26. juli 2019 #17 Skrevet 26. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man leser de ulike trådene KG under kategorien seksualitet, er det et gjennomgangstema at så mange, spesielt damer, forsvarer de som av forskjellige grunner ikke vil ha sex, eller mener at de har all rett til å nekte sex i forholdet dersom det ikke passer, lysten er borte, etc. Eller under andre problemstillinger fraråder sex (aldersforskjeller og hva det nå måtte være av situasjoner man har viklet seg inn i). For å komme til saken: For dere som åpenbart har en negativ innstilling til sex; hvorfor i all verden er dere inne på en kategori som ene og alene handler om sex? KG har jo mange interessante kategorier. Selv er jeg inne for jeg liker sex, og liker å lese om andres «sexissues». Jeg gidder ikke å lese tråder om fluebinding, siden det interesserer meg midt i ryggen 😊 Anonymkode: 59dc8...6de Man trenger da ikke å ha en negativ innstilling til sex fordi man mener at folk ikke skal ha sex om de ikke har lyst?!? Ja, alle har all rett til å nekte å sex i forholdet dersom de ikke har lyst. Folk nekter ikke sex for å være kjipe, men fordi de ikke orker å tvinge seg selv til stadig å ha ulystbetont sex. Å tvinge seg selv til å ha sex vil på sikt føre til enda mindre lyst. Sex er verken en rett eller en plikt. Om den andre parten ikke kan leve med lite/ikke noe sex, så får hen ta konsekvensen av det og heller avslutte forholdet. 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #18 Skrevet 26. juli 2019 29 minutter siden, Thyra skrev: Man trenger da ikke å ha en negativ innstilling til sex fordi man mener at folk ikke skal ha sex om de ikke har lyst?!? Ja, alle har all rett til å nekte å sex i forholdet dersom de ikke har lyst. Folk nekter ikke sex for å være kjipe, men fordi de ikke orker å tvinge seg selv til stadig å ha ulystbetont sex. Å tvinge seg selv til å ha sex vil på sikt føre til enda mindre lyst. Sex er verken en rett eller en plikt. Om den andre parten ikke kan leve med lite/ikke noe sex, så får hen ta konsekvensen av det og heller avslutte forholdet. Sex, og ikke minst fysisk nærhet, er en viktig vedlikeholdsfaktor i et forhold. Det er ikke det samme som om man har gått lei koteletter, og dropper det en periode. I det minste må det snakkes om, ikke bare bestemmes av den ene parten som ofte også avfeier den andre parten umiddelbart dersom denne forsøker å ta opp temaet (snakker av erfaring. Det virker også som ingen er glade i hverandre lenger; man skal bare hoppe ut og inn av forhold som man finner det for godt Mann 54 Anonymkode: 59dc8...6de 2
Gjest Familytree Skrevet 26. juli 2019 #19 Skrevet 26. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Poenget var ikke om folk liker sex eller ikke. Spørsmålet er hva folk med en åpenbar negativ holdning til sex gjør inne på et sexforum? Anonymkode: 59dc8...6de Svar på spørsmålene... Det er bra å ha flere synspunkter, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #20 Skrevet 26. juli 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex, og ikke minst fysisk nærhet, er en viktig vedlikeholdsfaktor i et forhold. Det er ikke det samme som om man har gått lei koteletter, og dropper det en periode. I det minste må det snakkes om, ikke bare bestemmes av den ene parten som ofte også avfeier den andre parten umiddelbart dersom denne forsøker å ta opp temaet (snakker av erfaring. Det virker også som ingen er glade i hverandre lenger; man skal bare hoppe ut og inn av forhold som man finner det for godt Mann 54 Anonymkode: 59dc8...6de Viktig for deg, ikke nødvendigvis for andre. Hvis kvinnen du er sammen med ikke deler ditt syn, får du avslutte og finne ei som gjør det. Anonymkode: 158f9...c23 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå