Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en mann, som har vært singel og jomfru hele livet (25 år). Jeg er 176, og har alltid fått høre direkte eller indirekte at jeg er for liten/ikke høy nok. Er det noe jeg kan gjøre/endre på, eller er det slik at høyden/størrelsen min gjør meg uattraktiv uansett? Kan muskler kompensere for høyden min, eller er det helt uvesentlig??

Endret av charlie49
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har fin høyde! Langt i fra for lav for de fleste damer. 

Anonymkode: 2e259...df5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Perfekt høyde 👍

Anonymkode: b63ed...55f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna overfladiske jenter, så møter du nok noen snart :) Selv har jeg vært med flere menn, og de aller fleste har vært lavere enn meg, på det meste med rundt 15 cm eller mer. det går helt fint :) Og ingen av dem hadde muskler for å kompensere nei, heller bare selvsikkerhet og stil.

Anonymkode: 9ccba...cee

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, charlie49 skrev:

Jeg er en mann, som har vært singel og jomfru hele livet (25 år). Jeg er 177, og har alltid fått høre direkte eller indirekte at jeg er for liten/ikke høy nok. Er det noe jeg kan gjøre/endre på, eller er det slik at høyden/størrelsen min gjør meg uattraktiv uansett? Kan muskler kompensere for høyden min, eller er det helt uvesentlig??

Selvtilliten kan kompensere. For det første er ikke 1.77m lavt, det er vanlig høyde. Og hvis du kikker litt rundt deg så vil du se at menn som er 20cm lavere enn deg også klarer å skaffe seg dame.

Skrevet (endret)

,

Endret av charlie49
AnonymBruker
Skrevet

Du kan trøste deg med at jeg er forelsket i en på 173/174 og jeg er 170 selv, så 177 er jo meeer enn nok :) 

Anonymkode: f1204...c7c

AnonymBruker
Skrevet

Spill på dine attributter. Ikke gjemm eller pakk inn det du har. Du er like høy som meg, men få menn på 190 cm har like mye muskler og utstyr som meg. Kan du bruke det du har så vil ryktene åpne dører for deg. Gjør en god jobb. Det vil de huske bedre enn han som er full av seg selv og bare tømmer seg før han forsvinner i en taxi.

Anonymkode: cea98...c67

AnonymBruker
Skrevet

Det er temmelig mye vanskeligere for deg enn for menn som er over snittet høy, men det vet du nok selv. Men alle damer kan ikke være sammen med høye menn, så når du blir eldre er de høye mennene tatt og det blir flere muligheter for deg. Du må bare vente 3-5 år

Anonymkode: c2630...3f1

• Liker 2
Skrevet

Jeg dater en fyr på 1.77 og er selv 1.69, og han er perfekt høyde for meg. Så fokuser heller på selvtilliten din, for når alt kommer til alt, så betyr ikke høyden så fryktelig mye. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg har bare hatt kjærester som var lavere eller like høy som meg, er 174. finnes nok mange andre som meg, som ikke er så nøye på dette med høyde og tilogmed foretrekker å være "jevnhøy". men flertallet av damer er ganske sta på dette med høyde, ikke at jeg forstår hvorfor. nå er ikke du spesielt lav heller da, bare så det er sagt.

Anonymkode: b8616...ece

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine kjærester har vært rundt 176, jeg er selv 171. Har vært kjempe fint og ingen problem. 

Anonymkode: 140c8...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...