AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Jeg føler meg litt rådløs her nå og spør derfor her inne for å se om noen har råd... Jeg har ei tispe med stadig tilbakevendende urinveisinfeksjon. Det siste året har hun vel hatt 5-6 behandlede urinveisinfeksjoner. Har hatt ultralyd og sjekket nyrer og blære, og alt så bra ut! Det er kun bakterier i urinen når hun får infeksjonene som er "sykdsompreget", hunden er ellers helt frisk. Eldre tipse på 9 år. Har operert ut livmora for noen år siden... Får helt vondt i meg, aner ikke hva mer vi kan gjøre. Medisin fungerer tydeligvis bare en kort periode så er det påan igjen med infeksjon. Noen som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: e202c...cb6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Kast da virkelig ikke bort antibiotika på en gammel hund. Alvorlig talt. Anonymkode: 196d4...c3e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kast da virkelig ikke bort antibiotika på en gammel hund. Alvorlig talt. Anonymkode: 196d4...c3e What the fluff?! Anonymkode: 204b5...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå