Arwen Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Hva er ditt favorittmerke innen hårpleie? Har prøvd mye forskjelig, men ender alltid opp med Redken igjen
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Jeg liker Kerastase for shampo, balsam og kurer, og styling fra Sebastian.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Jeg er lite trofast når det kommer til produkter, men plukker de de jeg liker best fra de forskjellige merkene. Shampo/balsam bruker jeg helst fra Kerastase og MOP. I tillegg bruker jeg et fantastisk hodebunnserum fra Kerastase, K-pak proteinkur fra Joico og Redken All Soft kur for fuktighet. Stylingproduktene er for tiden fra Redken.
Vibs Skrevet 8. mai 2005 #9 Skrevet 8. mai 2005 Jeg er veldig glad i Tigi-produktene for både pleie og styling. Ellers må jeg ha Potion 9 fra Sebastian, og jeg kjøper gjerne sjampo/balsam fra Redken eller Matrix.
Tusseline Skrevet 9. mai 2005 #11 Skrevet 9. mai 2005 Har ikke en spesiell favoritt, men liker Kerastase, Wella SP og Redken.
Cinnamon Skrevet 9. mai 2005 #12 Skrevet 9. mai 2005 Jeg er veldig glad i Sorbie og Wella SP. Av stylingprodukter bruker jeg Sorbie og Tigi.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2005 #13 Skrevet 9. mai 2005 Har alltid vært en fan av Redken. Men i det siste har jeg lagt min elsk på John Frieda - Brilliant Brunette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå