AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #61 Skrevet 26. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katteeiere får kjøpe spray og spraye ned nabolaget. Ikke snakk om at jeg bruker en eneste krone på et dyr som jeg ikke eier, og som er en plage for barnevogner, sandkasser, unger, gravide kvinner og småfugl! Anonymkode: 3f1e7...e6c Katteierne har vel sin egen høyst levende katte-piss odør flaske som går rundt og ordner den saken selv.... Det er vi uten katt som burde hatt en container med hannkatt-guffe og spraya ned huset til nabolagets katteiere. Anonymkode: 3bf3f...be3
Clefable Skrevet 26. juli 2019 #62 Skrevet 26. juli 2019 Jeg er katteier, men lufter dem kun i bånd. Bæsje gjør de i kassene sine inne. Synes det er litt rart hvor sosialt akseptabelt det er å la katter ferde hvor som helst, på andres eiendom osv, og gjøre fra seg der det passer. Jeg synes det er like ille å la dyr gjøre fra seg uten å plukke opp, men forskjellen er jo gjerne at katteiere ikke er til stedet når katten bæsjer ute. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #63 Skrevet 26. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal folk på død og liv ha katter da? De dreper småfuglene og irriterer småbarnsforeldre som må plukke kattedritt ut av munnen på barna sine. Anonymkode: 3bbf1...673 Jeg har småbarn selv. Her er det masse katter i nabolaget. Vi har også katt. Det har aldri vært et problem! Jeg bryr meg ikke om nabokattene driter i blomsterbeddet mitt. De graver det som regel ned. Ikke opplevd at de har gjort ifra seg i sandkassen, men om de hadde gjort det hadde det gått greit også. Da fjerner jeg det bare.. Ungene har aldri spist eller rørt kattebæsjen, og vi er jo sammen med dem og følger med uansett 🙂 Anonymkode: f60e0...14a 5
Kontormus Skrevet 26. juli 2019 #64 Skrevet 26. juli 2019 Her går diskusjonen på samme viset som alltid, og det slår meg at teorien om hvem som velger hund, og hvem som velger katt - stemmer. Dessuten ligger det lille vi har av lovverk for dyrehold på Mattilsynets sider, og på Lovdata. Lett å finne frem i. Før jeg blir æreskjelt på det groveste, jeg har begge deler.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #65 Skrevet 26. juli 2019 Vel, foreldre som ikke dekker til barnas sandkasse synes faktisk jeg.....gudene vet hvem andre enn katter som har lagt fra seg visittkortet sitt der..... Anonymkode: 360c7...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #66 Skrevet 26. juli 2019 Jeg klarer ikke å forstå at folk ikke plukker opp etter hunden jeg da. Selvfølgelig plukket jeg ikke opp om han bæsjet midt i tjukkeste skogen, langt fra vei og sti. Som jeg kommenterte tidligere knøt jeg posen fast i selen så han bar bæsjeposen selv dersom det var langt til nærmeste søppelbøtte. Opplevde også noen ganger at jeg glemte pose på en kort runde eller ikke hadde med nok poser rett og slett. Da gjorde han seg ferdig, jeg gikk hjem med han og hentet rullen med poser, gikk tilbake og plukket opp! Anonymkode: e6041...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #67 Skrevet 26. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, foreldre som ikke dekker til barnas sandkasse synes faktisk jeg.....gudene vet hvem andre enn katter som har lagt fra seg visittkortet sitt der..... Anonymkode: 360c7...8ea Åh herregud...! Når man er paranoid, og ser perversiteter overalt 🙄 Søk Hjelp! Problemet er faktisk ikke slik du prøver å vri det...det er hunde og kattedritt som plager dine medmennesker dette handler om 😝 Anonymkode: 3bf3f...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå