AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Jeg retter pekefingeren mot katteeiere. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett en unge leke med kattebæsj i sandkassa! Makan altså! Anonymkode: 3f1e7...e6c 3
Carrot Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg retter pekefingeren mot katteeiere. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett en unge leke med kattebæsj i sandkassa! Makan altså! Anonymkode: 3f1e7...e6c ja for man har selvsagt kontroll på hvor katta gjør fra seg ute og sandkassa kan jo ikke dekkes til... 24
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 Katteeiere som lar katten bæsje i sandkassa. Men hundeeiere som ikke gidder å plukke opp dritten på fortauet er verre enn katteeiere som ikke har full oversikt over hvor katten deres bæsjer til enhver tid. Anonymkode: d9ac2...fc1 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, Carrot skrev: ja for man har selvsagt kontroll på hvor katta gjør fra seg ute og sandkassa kan jo ikke dekkes til... Nettopp 👍
Gjest #Rasshøl Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 Man kontrollerer ikke hvor kattene gjør fra seg ute, de går løs. Hundeeiere som bevisst ikke plukker opp, er latskap. Jeg plukker alltid opp etter min hund, uansett om jeg må bære posen i 1 km til nærmeste kommunale søppelkasse.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 Hehe. Mamma ble sint bare katten prøvde å drite i Jordhaugen. Hun mente de var lat, og kunne grave et annet sted, for der ville hun ikke ha det. Jagde dem alltid 😂 Anonymkode: 36805...289 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #8 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, Carrot skrev: ja for man har selvsagt kontroll på hvor katta gjør fra seg ute og sandkassa kan jo ikke dekkes til... Da må du gjøre som oss hundeeiere, lufte katta i bånd. Anonymkode: 3f1e7...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #9 Skrevet 26. juli 2019 2 minutter siden, Carrot skrev: ja for man har selvsagt kontroll på hvor katta gjør fra seg ute og sandkassa kan jo ikke dekkes til... Ja, det tenkte jeg ikke på. Dumme meg. Idiotisk å ikke dekke sandkassene da. Men noe som er verre enn hundedritt, er de som legger dritten i posen, og slenger den fra seg alle andre plasser enn søpla. Da hadde det vært bedre å la dritten ligge uten pose. Anonymkode: 36805...289 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #10 Skrevet 26. juli 2019 Hundeeiere selvsagt. Dekk til sandkassa! Katter går fritt og kan ikke kontrollere hvor de gjør fra seg. Anonymkode: f6663...d2c 7
Carrot Skrevet 26. juli 2019 #11 Skrevet 26. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du gjøre som oss hundeeiere, lufte katta i bånd. Anonymkode: 3f1e7...e6c jeg er hundeeier 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #12 Skrevet 26. juli 2019 At hundeeiere ikke plukker opp etter seg er ofte også kommunen sin feil. Å ikke ha en eneste søppelboks på en sti som er 2-3 km lang er hårreisende. Da blir det til at dem som plukker opp, ofte kaster posen i naturen. Da vil jeg si at det faktisk er bedre å la være å plukke opp. Hvorfor er katter fritatt til å bæsje overalt? Ha dem i band dem også! Dem har ikke frikort til min eiendom, selv om eierne mener det. Anonymkode: 38166...700 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #13 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At hundeeiere ikke plukker opp etter seg er ofte også kommunen sin feil. Å ikke ha en eneste søppelboks på en sti som er 2-3 km lang er hårreisende. Da blir det til at dem som plukker opp, ofte kaster posen i naturen. Da vil jeg si at det faktisk er bedre å la være å plukke opp. Hvorfor er katter fritatt til å bæsje overalt? Ha dem i band dem også! Dem har ikke frikort til min eiendom, selv om eierne mener det. Anonymkode: 38166...700 Helt enig. Da får den i hvert fall en sjanse til å rotne eller skylles bort. Anonymkode: 36805...289 2
Morten1 Skrevet 26. juli 2019 #14 Skrevet 26. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: At hundeeiere ikke plukker opp etter seg er ofte også kommunen sin feil. Å ikke ha en eneste søppelboks på en sti som er 2-3 km lang er hårreisende. Da blir det til at dem som plukker opp, ofte kaster posen i naturen. Da vil jeg si at det faktisk er bedre å la være å plukke opp. Hvorfor er katter fritatt til å bæsje overalt? Ha dem i band dem også! Dem har ikke frikort til min eiendom, selv om eierne mener det. Anonymkode: 38166...700 Kan de ikke bare plukke opp dritten med posen for så kaste dritten uten pose videre inn i skogen? At hundeiere kaster fra seg poser i naturen er ikke annet enn eierens egen feil! 3
Morten1 Skrevet 26. juli 2019 #15 Skrevet 26. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: At hundeeiere ikke plukker opp etter seg er ofte også kommunen sin feil. Å ikke ha en eneste søppelboks på en sti som er 2-3 km lang er hårreisende. Da blir det til at dem som plukker opp, ofte kaster posen i naturen. Da vil jeg si at det faktisk er bedre å la være å plukke opp. Hvorfor er katter fritatt til å bæsje overalt? Ha dem i band dem også! Dem har ikke frikort til min eiendom, selv om eierne mener det. Anonymkode: 38166...700 Får du jage de bort, katter kan ikke holdes i bånd slik med hunder. Eventuelt kan du gjerde inn eiendommen
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #16 Skrevet 26. juli 2019 Katteiere står ikke å ser på at katten driter... Anonymkode: 55b82...3ad 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #17 Skrevet 26. juli 2019 Alle som bare hiver katten ut for å drite hos naboen eller drepe småfuglene og fugleungene i nabolaget burde fått dyra sine avlivet på trappa av en sint mann med hagle mens naboene sto rundt og ga applaus. De som ikke plukker opp etter bikkjene sine, eller slenger posen fra seg skulle blitt holdt fast av bæsjepolitiet og tvunget til å spise møkka. Faen så uansvarlige dyreeiere lager av jævelskap for oss andre seriøse. Anonymkode: 3bf3f...be3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #18 Skrevet 26. juli 2019 Hundeeiere! Katten har man ikke kontroll over og nettopp derfor fikk ikke mitt barn leke i sandkasser på lekeplasser hvor det ikke var dekket til. Jeg plukket alltid opp etter hunden min! Var det langt til nærmeste søppelbøtte knøt jeg posen fast i selen hans så han bar dritten selv 👍 Anonymkode: e6041...8f9 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #19 Skrevet 26. juli 2019 Akkurat nå, Morten1 skrev: Får du jage de bort, katter kan ikke holdes i bånd slik med hunder. Eventuelt kan du gjerde inn eiendommen Selvfølgelig kan katter holdes i bånd og luftes slik som hunder. Det er det mange katteeiere som gjør. Og nei, jeg kommer ikke til å gjerde inn min eiendom fordi du har en katt. Så ikke klag på meg når min hund driter i din hage også. Anonymkode: 38166...700 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #20 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan katter holdes i bånd og luftes slik som hunder. Det er det mange katteeiere som gjør. Og nei, jeg kommer ikke til å gjerde inn min eiendom fordi du har en katt. Så ikke klag på meg når min hund driter i din hage også. Anonymkode: 38166...700 Applaus! Helt enig! Anonymkode: 3f1e7...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå