Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en kommune som ikke har vinmonopol, så jeg bestiller ofte slik at jeg kan hente på posten her. Nå sliter jeg veldig med å komme på navnet på en vin, blar meg ihjel på polets hjemmeside. 

Det er en musserende vin, med blomster på flasken. Er en gul og en rosa flaske. Noen som vet hvilken jeg snakker om? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Truno skrev:

Jeg bor i en kommune som ikke har vinmonopol, så jeg bestiller ofte slik at jeg kan hente på posten her. Nå sliter jeg veldig med å komme på navnet på en vin, blar meg ihjel på polets hjemmeside. 

Det er en musserende vin, med blomster på flasken. Er en gul og en rosa flaske. Noen som vet hvilken jeg snakker om? 

Husker du ca pris? Er det en av disse? https://godtdrikke.net/de-beste-billige-hvit-rose-og-musserende-vin-2018/

Anonymkode: 55f0d...dfa

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Truno skrev:

Her er alle musserende sortert etter pris. Laveste pris først. Kanskje lettere å finne da :) https://www.vinmonopolet.no/search?sort=price-asc&q=%3Arelevance%3AvisibleInSearch%3Atrue%3AmainCategory%3Amusserende_vin&searchType=#

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Truno skrev:

Er desverre ikke den heller, hele flasken er dekket med blomster. 

Kanskje dine bestillinger er lagret enten på din epost eller på vinmonopolets side (hvis det er en slik funksjon der?) Og at du kan gå til dine bestillinger og finne vinen du har kjøpt tidligere?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Truno skrev:

Er desverre ikke den heller, hele flasken er dekket med blomster. 

Hva er fargen på selve vinen?

AnonymBruker
Skrevet

Den til høyre her?

img_5374.jpg?w=720

AnonymBruker
Skrevet

Så flasken  lignende ut som dette, bare andre farger?

61351302_449813928898982_545740878504267

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så flasken  lignende ut som dette, bare andre farger?

61351302_449813928898982_545740878504267

Den ser lignende ut som den, ja😃🙌

AnonymBruker
Skrevet

11408770629662.png

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Truno skrev:

Den ser lignende ut som den, ja😃🙌

Tada! :hoppe: 

11408770564126.png

AnonymBruker
Skrevet

(Jeg så bare overskriften, og tenkte litt, og gikk inn igjen for å skrive: Edvin, Eivind, Alvin, Kevin, hmmm, finns det ingen jentenavn, med -vin, Edvina?)

Anonymkode: eeba5...c96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner den ikke på vinmonopolets side. Du kan jo ringe og høre om de kan bestille den eller om de har en tilsvarende vin?

images?q=tbn:ANd9GcSCZpBdn7aDDui_VF0h7Elimages?q=tbn:ANd9GcRH67B1YBImoNorKFEU7Xu

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tada! :hoppe: 

11408770564126.png

Jaaa😍😍🙌 Takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...